On tässä suunnitelmissa ollut tehdä kuplan perään uutta tekniikkaa ilmajäähdytteisen tilalle. Ja vw:n 2 litrainen kone pitäisi olla ja 8 venttiilinen kun sääntöjen puitteissa pitäisi olla laillinen. Normaali 2.0 kone missä imu- ja pakopuoli ovat samalla puolella konetta ei käy eli tietoa pitäisi saada mitkä ns. läpihengittävät kannet sopivat vw:n 2.0 alakertaan. Koneen tyyppiä en nyt muista. Tarjolla oli 1.6(sr?) boran kansi kyseisen vanhemman golfin tai passatin 2.0 koneen kanssa. Niiden kuulemma pitäisi sopia. Mutta jos tietoa on niin kertokaa sopivia yhdistelmiä. Ettei tarvitse purkaamolla ruveta sovittelemaan koneita ja kansia.
Tulee muuten kuplan kone näillä näkymin myyntiin jos kiinnostusta sellaiselle löytyy. Mm. 48 IDA:t, parannellut street eliminator kannet, (virtaa n.200hv), h kanget, matalat 92 männät. 2 litranen siis. Täydellinen kone.
2.0 alakertaan kansi
Valvoja: ffp jäsenet
Mikäs siinä että samalla puolella olevat imu ja pakosarja ei käy? Tilapula vai imusarja viileemmälle puolelle?
Kaksilitraisen 115hv koneen kuplan perään laillisesti laittaminen voi olla haastavaa, vai mitä tarkoitit? 1.3:sia vesikoneita sinne on katsasteltu.
Muistaakseni täällä on ollut juttua noista läpihengittävien kansien sopimisesta.
Kaksilitraisen 115hv koneen kuplan perään laillisesti laittaminen voi olla haastavaa, vai mitä tarkoitit? 1.3:sia vesikoneita sinne on katsasteltu.
Muistaakseni täällä on ollut juttua noista läpihengittävien kansien sopimisesta.
Säännöillä ja laillisuuden tarkoitin tätä autourheilu puolen raamattua eli sääntökirjaa. Siis kilpakäyttöön olisi peli tulossa. Ja pitkällä imusarjalla kun perään lyö 48 ortot ja putsarit vielä perään niin ahdasta tulee eikä se putki kuumana siinä alla hyvääkään tee. On kyllä huonot puolet läpihengittävässä kannessakin. Perustuu lähinnä tulpan paikkaan ja sen vaikutuksesta palo tapahtumaan. Mutta kilpakäyttöön kun tehdään ni mahdollisimman hyvä pitäisi saada että sen takia tätä kannen vaihtoa on mietitty.
Nyt tuli mieleen että perutaan toistaiseksi tuo 8 venttiili pakko kun kuulin että nykyään olisi mahdollista käyttää 16 venasta. Pitää säännöistä tarkistaa.
ja jos joku muistaa tai tietää mistä kyseistä asiaa löytyy niin jos viitsisi linkin laittaa.
Nyt tuli mieleen että perutaan toistaiseksi tuo 8 venttiili pakko kun kuulin että nykyään olisi mahdollista käyttää 16 venasta. Pitää säännöistä tarkistaa.
ja jos joku muistaa tai tietää mistä kyseistä asiaa löytyy niin jos viitsisi linkin laittaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa