garret t3

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Joni88
-
Viestit: 181
Liittynyt: 23.5.2006 0:39

garret t3

ViestiKirjoittaja Joni88 » 27.5.2007 22:21

eli olisin omaan td golffiin ostamassa vakio kkk24:n tilalle tuota garret t3:sta. pitäisi sopia ihan suoraan, mutta mietinkin että onko eroa kovin paljon? siis että onko ahdin isompi, ahdinpyörän koolla eroa, siipien koolla yms....

ja paljonko tuollaisella garretilla on maksimi ahdot joita uskaltaa käyttää?

blackdevil
-
Viestit: 140
Liittynyt: 20.4.2005 17:01

ViestiKirjoittaja blackdevil » 28.5.2007 16:04

mielestäni maksimi ahdot riippuu siitä, että kuinka paljon kippos motti kestää..kyllähän tuota to3:sta on helposti ruuvattu 1bar:iin ja kestää, mutta motti ei:)

Joni88
-
Viestit: 181
Liittynyt: 23.5.2006 0:39

ViestiKirjoittaja Joni88 » 28.5.2007 16:17

mulla on nyt tossa kkk24 ahtimessa 1.3-1.4 bar ja kone kestää hyvin. mietin vaan että kumpi ahdin on parempi virityksen kannalta...

kaistapää
-
Viestit: 242
Liittynyt: 18.3.2006 13:52

ViestiKirjoittaja kaistapää » 28.5.2007 22:21

t3 ja t03 on aivan eri asia.jos ahdin menee k24:sen tilalle pakosarjan laipan puolesta niin pakopesä on silloin eri kuin t03.1.6 td:ssä on ollut t3 ahdinta jossa kompurapesä on sama kuin t03:ssa mutta pakopesä erilainen=pienempi.

leinoan
-
Viestit: 756
Liittynyt: 2.4.2004 21:13

ViestiKirjoittaja leinoan » 29.5.2007 18:26

Juu ei 1 bar ahto vielä koneremppaa aiheuta....kyllä se raja on about 1.7 bar.(tuolla kohden joku sen hajalle sai)
itsellä kohta satatonnia ollut nipussa 1.2-1.5 ahdoilla.... poljettu on, mutta ei kovin pitkiä matkoja yhtä soittoa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa