KW var2 ja alalautanen jumissa.. uutta tilalle?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

KW var2 ja alalautanen jumissa.. uutta tilalle?

ViestiKirjoittaja hb81 » 18.5.2007 20:03

Eipä searchilla löytyny joten kysyn näin.
Eli saako us partsilta vielä niitä kw säädettäviin sitä alalautasta.
Ja minkä hintasia mahtoi olla.

Piti hieman madallella mutta viimenen (tottakai vika) otti ja jysähti kiinni.
Oli kierteissä yhessä kohtaa hieman länässä kierre mutta oletin että ei niin paha.
Näköjään ei kummosta välystä ole tolpissa ja alalautasessa =)

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 18.5.2007 21:11

Kyllä niitä saa ja maksaa muistaakseni joku parikymppiä...

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 18.5.2007 22:03

Täytyypi soitella sinne sitten maanantaina.

Milläs ois hyvä korjailla tolpasta littaantunu kierre kohta?
Ei oikeasti ole paha kohta mutta ilmeisen tiukka välys on alalautasen ja tolpan välissä,
että jumitti lautasen jumii siihen.

LH
-
Viestit: 323
Liittynyt: 7.5.2004 9:46

ViestiKirjoittaja LH » 18.5.2007 22:13

Itse ainakin kokeilisin kierreviilaa (jos nyt oikea nimi on)
Eli on siis kantikas viila jossa eri sivuilla eri kierteeseen sopivat urat.
Sellaisella monesti "aukaissut" kierteitä. (ei tosin kokemusta rosteriin)

MIKU
-
Viestit: 397
Liittynyt: 11.8.2003 17:15

ViestiKirjoittaja MIKU » 19.5.2007 20:14

Joo säätörenkaat maksaa 20 euroa kappale. Kysyin.

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 19.5.2007 20:56

Kiitos tiedosta..
IRCin ihmeellisessä maailmassa mulle jo tarjottiinki uusia.
Huomenna hakemaan..

Sitte joutuuki alkaa ihmettelee sitä vanhan poistoa ja kierteen korjausta.

Pekka
ffp jäsen
Viestit: 2188
Liittynyt: 16.7.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Pekka » 19.5.2007 21:01

Tuota kierreviilaa suosittelen myös.

Västi
-
Viestit: 759
Liittynyt: 31.8.2003 14:56

ViestiKirjoittaja Västi » 21.5.2007 10:24

Vanha sahalla poikki ja kierreviilalla ura auki...
Siinä kierreviilassa on yleensä kahdeksalle eri nousulle oma viila...

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 21.5.2007 17:58

Joo dremelillä varmaa sahaan ton vanhan pois (tai jollain mikä nyt hyvältä tuntuu)
Sitte ilmeisemmin muiden ohjeiden mukaan eli kierreviilalla.
Kuinka suuri merkitys kierreviilalla materiaalin suhteen?
Eli jos vaikka ei saatavilla rosteri viilaa ni onko haittoja?

Skouda
-
Viestit: 6
Liittynyt: 20.3.2007 21:27

ViestiKirjoittaja Skouda » 21.5.2007 21:24

Meikäläinen ainakin putsaili tässä kevään aluksi ihan pelkällä teräsharjalla ja ihan hyvä tulos tuntui silläkin syntyvän. Eikä rosteri tuntunut ottavan siitä milläänlailla nokkiinsa. Ja palikka lähti mukavasti pelkällä rautasahallakin,mutte dremel on varmasti nopeampi.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 31 vierailijaa