Eli onkos kukaan tehnyt niin että on vaihtanut säätimen tilalle kuristus venttiilin jotta saa lisää syöttöjä ?
Eikös sen voisi tehdä vaikka niin että joku moottori säätää ohjauspainetta esim ahtojen mukaan tai kaasun asennon mukaan jotta ei vetäisi ahtojen noustessa laihalle
Niin ja laittakaa kaikkea miten sen voisi toteuttaa ym ym..
K-jetin ohjauspaineensäätimen korvaaminen?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Itse olen mukamas säätänyt/laittanut yhteen turbotettuun 16v golf II:seen k-jettiin joskus vuosia sitten saab turbon ohjauspaine säätimen.Ei toiminut suoraan, vaan piti purkaa säädin ja säätää sitä kuormitus rikastus/ahtopaine säätöä että lähti rikastamaan aiemmin...muutoin jäi jostain syystä laihalle ahdoilla..noin 0,7 silloin
mun vuosien kohellus kokemuksella sanon että jos haluu toimivan suht tehokkaan turbo koneen ,ota vaikka lainaa ja osta säädettävä ruisku.....mieluiten asennettuna ja säädettynä.
Tee se heti ja säästät vuosien varrella tuhansia euroja...versus opettele säätämään itse..mutta jos opettelee itse ennakon säädön ja seoksen säädön ei ainakaan paljon tyhmene...kai..... :)
mun vuosien kohellus kokemuksella sanon että jos haluu toimivan suht tehokkaan turbo koneen ,ota vaikka lainaa ja osta säädettävä ruisku.....mieluiten asennettuna ja säädettynä.
Tee se heti ja säästät vuosien varrella tuhansia euroja...versus opettele säätämään itse..mutta jos opettelee itse ennakon säädön ja seoksen säädön ei ainakaan paljon tyhmene...kai..... :)
Kyllä tiedetään että jetti on vanhan aikanen kikkare ruisku joka ei voi toimia mutta kun tahtoo kokeilla sillä niin kokeilen....
ja eipäs taida saaha bokserikoneesene ihan valmiita karttoja esim megalle joten se on pakko tehdä ite ja siinä samalla oppii
ja tarkoitus olis katsastaa tuolla mekaanisella ruiskulla että saa ruutan paperit ja sitten jonkun ajan päästä vaihtaa megaan se.
ja eipäs taida saaha bokserikoneesene ihan valmiita karttoja esim megalle joten se on pakko tehdä ite ja siinä samalla oppii
ja tarkoitus olis katsastaa tuolla mekaanisella ruiskulla että saa ruutan paperit ja sitten jonkun ajan päästä vaihtaa megaan se.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”