Kaasarista ruiskuun?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Peak
-
Viestit: 22
Liittynyt: 6.10.2006 12:34

Kaasarista ruiskuun?

ViestiKirjoittaja Peak » 14.5.2007 11:49

Elikkäpä onpi tuommonen lousku mulla alla Golffin kakkakoppa 1.6C. Eli siihen ruiskua suunnittelee`? käykö mistään suoraan tuohon ruiskua. Pitääkö kansi laittaa uusiksi yms. mitä kaikkea pitäisi uusia.

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 14.5.2007 19:27

Taas se normivastaus, eli aivoja rasittamatta helpoimmalla pääset kun vaihdat koko tekniikan jostain ruiskuautosta johtosarjoineen. Niissä kun sitä sähköä on 10x enemmän vrt kaasari (poislukien k-jet, mut eipä sekää suoraa käy)

Josset koko moottoria vaihda niin kansi ja imusarja menee ainakin vaihtoon, ja riippuen ruiskusta joudut kyl duunaa johtosarja uusiks + anturit pitää laittaa mitä ruisku käyttää yms.

jekku
-
Viestit: 1009
Liittynyt: 23.7.2003 20:53

ViestiKirjoittaja jekku » 14.5.2007 23:44

Mulla olis 1.8 8v gti motti ruiskuineen 200e

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 15.5.2007 8:48

Monojet istahtaa suoraan ainakin EZ:n imusarjaan. Sitten pitää vetää lambda-anturi, polttoaineen nostopumppu, polttoaineen painepumppu, muutama lämpöanturi ja tietysti moottorinohjauksen boksi. Joudut myös vetämään polttoaineen paluulinjan takaisin tankkiin. Ei mitenkään järkyttävän vaikeaa, jos vain on aikaa ja viitsii. Jos unohdin jotain niin saa lisäillä.

NeonFry osaa kertoa enemmän aiheesta.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa