Kaasarista ruiskuun?
Valvoja: ffp jäsenet
Kaasarista ruiskuun?
Elikkäpä onpi tuommonen lousku mulla alla Golffin kakkakoppa 1.6C. Eli siihen ruiskua suunnittelee`? käykö mistään suoraan tuohon ruiskua. Pitääkö kansi laittaa uusiksi yms. mitä kaikkea pitäisi uusia.
Taas se normivastaus, eli aivoja rasittamatta helpoimmalla pääset kun vaihdat koko tekniikan jostain ruiskuautosta johtosarjoineen. Niissä kun sitä sähköä on 10x enemmän vrt kaasari (poislukien k-jet, mut eipä sekää suoraa käy)
Josset koko moottoria vaihda niin kansi ja imusarja menee ainakin vaihtoon, ja riippuen ruiskusta joudut kyl duunaa johtosarja uusiks + anturit pitää laittaa mitä ruisku käyttää yms.
Josset koko moottoria vaihda niin kansi ja imusarja menee ainakin vaihtoon, ja riippuen ruiskusta joudut kyl duunaa johtosarja uusiks + anturit pitää laittaa mitä ruisku käyttää yms.
Monojet istahtaa suoraan ainakin EZ:n imusarjaan. Sitten pitää vetää lambda-anturi, polttoaineen nostopumppu, polttoaineen painepumppu, muutama lämpöanturi ja tietysti moottorinohjauksen boksi. Joudut myös vetämään polttoaineen paluulinjan takaisin tankkiin. Ei mitenkään järkyttävän vaikeaa, jos vain on aikaa ja viitsii. Jos unohdin jotain niin saa lisäillä.
NeonFry osaa kertoa enemmän aiheesta.
NeonFry osaa kertoa enemmän aiheesta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa