PG ei pelloo... Nyt toimii
Valvoja: ffp jäsenet
PG ei pelloo... Nyt toimii
Elikkäs motti on PG, johon on Geen tilalle vaihdettu kkk-k24 pakokaasuahdin...
Ja vika on seuraavanlainen: kiihdyttäessä kun ahtopaineet nousee 0,4-0,5bar niin auto pistää vaan brrrrrrrr ja seokset hyppää laihalle sekä kiihtyminen loppuu. Tätä tapahtuu ainoastaan 3,4 ja 5 vaihteilla täyskaasulla kiihdyttäessä. Mutta jos kiihdyttää noin puolella kaasulla rauhallisesti niin pääsee tuonne maksimi ahtopaineisiin(0,6bar) ilman tuota röpötystä. Missä mahtaa olla vika..? Ja mistä näissä vehkeissä pystyy itse säätämään seoksia?
Autoon vaihdettu isompi bensapumppu, bensansuodatin, bensanpaineen säädin, virilastu(dopin G60), vapari.
Onko muuta vaihtoehtoa kuin teettää ihan pakokaasuahtimelle sopiva monia satoja maksava lastu?? Mielellään kokeilis ensin jotain halvempaa vaihtoehtoa..
Kiitos etukäteen vastauksista!!
Ja vika on seuraavanlainen: kiihdyttäessä kun ahtopaineet nousee 0,4-0,5bar niin auto pistää vaan brrrrrrrr ja seokset hyppää laihalle sekä kiihtyminen loppuu. Tätä tapahtuu ainoastaan 3,4 ja 5 vaihteilla täyskaasulla kiihdyttäessä. Mutta jos kiihdyttää noin puolella kaasulla rauhallisesti niin pääsee tuonne maksimi ahtopaineisiin(0,6bar) ilman tuota röpötystä. Missä mahtaa olla vika..? Ja mistä näissä vehkeissä pystyy itse säätämään seoksia?
Autoon vaihdettu isompi bensapumppu, bensansuodatin, bensanpaineen säädin, virilastu(dopin G60), vapari.
Onko muuta vaihtoehtoa kuin teettää ihan pakokaasuahtimelle sopiva monia satoja maksava lastu?? Mielellään kokeilis ensin jotain halvempaa vaihtoehtoa..
Kiitos etukäteen vastauksista!!
Viimeksi muokannut jani.n87, 6.6.2007 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
no niitä seoksia säädellään juurikin sillä lastulla olevalla ohjelmalla/kartoilla. Ja jos saat jostain Suomesta parilla sataa custom lastun digifanttiin niin kerro toki mullekki.
Jos ongelma on täyskaasulla kiihdyttäessä, niin tarkista täyskaasukytkin kaasuläpän luota. Ja siitä boksille lähtevät johdot.
Jos ongelma on täyskaasulla kiihdyttäessä, niin tarkista täyskaasukytkin kaasuläpän luota. Ja siitä boksille lähtevät johdot.
Virilastu ja vakioahdinpyörä ei voi rikkoa ecu:a mitenkään. Ecu:n saa helpoiten rikki jos moottorin maadoitus ei ole kunnossa, joten se ensimmäiseksi oikeasti kuntoon jos lähtee vaihtamaan uutta tilalle. Myöskin kaasuläppä on ihan vaijerilla kiinni kaasupolkimessa, ecu ei säädä kaasuläppien asentoa.
Suosittelen teettämään lastun, tuo 68mm ahdinpyörälle tehty lastu ei todennäköisesti sovi enää kun on turbo ja ahtopainekäyrät sen takia ihan erit. Taikka itse laittaisin Vems:n taikka megan digifantin tilalle.
Suosittelen teettämään lastun, tuo 68mm ahdinpyörälle tehty lastu ei todennäköisesti sovi enää kun on turbo ja ahtopainekäyrät sen takia ihan erit. Taikka itse laittaisin Vems:n taikka megan digifantin tilalle.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 21 vierailijaa