J2 Mottorin tukikumi etummainen

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

VeeTuplaVee
-
Viestit: 163
Liittynyt: 30.8.2003 15:57

J2 Mottorin tukikumi etummainen

ViestiKirjoittaja VeeTuplaVee » 7.5.2007 21:50

Eli vaihtoon menossa etummainen tukikumi.
Kysymys kuuluu mikä niistä kumeista on jäykin/kestävin?
käykö gti/g60 tyyny vakio 1.8 kumin tilalle? (musta)

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 7.5.2007 22:28

Vm 84-85 Läpipulttitukikumi on jäykin/kestävin.

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 8.5.2007 6:25

Mites jos sen etutuen laittais kiinteäksi, onko joku kokeillu että väriseekö koriin paljon? Sehän jää kuitenkin niiden neljän puslan varaan.

diese-listi
-
Viestit: 494
Liittynyt: 2.7.2004 3:59

ViestiKirjoittaja diese-listi » 8.5.2007 14:48

Taitais alkaa keulan osat putoileen koska samaisen palkin varassa on esim. syyläri... =/
Ja muutenkin puskuri kiinni samoilla pulteilla palkin kans niin epäilen että melko resonanssin ottaa...

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 8.5.2007 16:27

Syyläri ei ole samassa palkissa kiinni.

Herppa
-
Viestit: 68
Liittynyt: 9.8.2003 11:48

ViestiKirjoittaja Herppa » 8.5.2007 18:05

Itellä sama onkelma... Eikös nuihin oo duunattu kummeja jostain portteristakin? Vai oonko taas unia nähny...

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 8.5.2007 18:20

Eikö noita kiinteitä kannakkeita myy jotku tuuninki-puljutkin, että ei luulis sillä nyt osat tippuvan. No täytyy kokeilla ja saahan sinne sit kumin tilalle jos tuntuu ihan mahdottomalta.

VeeTuplaVee
-
Viestit: 163
Liittynyt: 30.8.2003 15:57

ViestiKirjoittaja VeeTuplaVee » 8.5.2007 20:43

Joo aika monta noita on jo vaihtoon mennyt. Eihän nuo pappa ajossa hajoo minnekään mut ite kun tykkää reippaammin ajella ja kiihdytellä ni se repii ton kumen sököks.

Pakoputken alkukäyrä joutuu aina tiukille.

Täytyy ruveta suunnitelemaan muunlaista vaimennusta sinne kun toi vakio.

Samout
-
Viestit: 933
Liittynyt: 23.7.2003 15:09

ViestiKirjoittaja Samout » 8.5.2007 21:52

Eikö noita kiinteitä kannakkeita myy jotku tuuninki-puljutkin,


Kyllähän noita vwvortexin puolella on ollut paljonkin tarjolla tosin yritysten nimiä en nyt tähän hätään muista. Suomesta ei kyllä taida mistään saada valmiita. Vortexilta löytyy myös käyttökokemuksia jonkinverran eikä noita kiinteitä nyt ainakaan ihan täysin tyrmätty jos oikein muistan. Kannattaa käydä sieltä lukemassa lisää.

diese-listi
-
Viestit: 494
Liittynyt: 2.7.2004 3:59

ViestiKirjoittaja diese-listi » 8.5.2007 22:18

Ei taas ajatus pelannut ku golfin keulaa mietin tos aikasemmin... =)

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 9.5.2007 8:41

EIP-tuningilla näyttää ainakin olevan kiinteä malli. Eipä tollanen oo kyl paha tehä itekkään...

http://www.eiptuning.com/eip/motormounts.html

hykkyrä
-
Viestit: 1068
Liittynyt: 20.8.2004 13:05

ViestiKirjoittaja hykkyrä » 9.5.2007 13:29

Minä taas tein sen sikaflexi patentin jota täälläkin on suositeltu. Eli poraa vanhaan kumiin sopivasti reikiä, ja sitten työntää sen niin täyteen sikaflexiä kuin mahdollista. Muutaman viikon annoin kuivua rauhassa. Kyllä nyt vaikuttaa etutuenta kohtuu jämäkältä.

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 9.5.2007 16:23

Ei taas ajatus pelannut ku golfin keulaa mietin tos aikasemmin... =)


No eihän se ole golffinkaan syyläri tossa kiinni

diese-listi
-
Viestit: 494
Liittynyt: 2.7.2004 3:59

ViestiKirjoittaja diese-listi » 9.5.2007 19:09

^juu ei niin... =) Ei vaan aina tuo järki leikkaa.........


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa