Stage3-virityspaketti

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

EreZ
-
Viestit: 48
Liittynyt: 23.9.2004 12:17

ViestiKirjoittaja EreZ » 3.5.2007 19:48

Varmaan ihan toimiva ja hyvä paketti, mut samoihin tehoihin pääsee kyllä huomattavasti halvemmallakin.

Marko
ffp jäsen
Viestit: 2996
Liittynyt: 17.7.2003 6:59

ViestiKirjoittaja Marko » 4.5.2007 9:41

Bolt-on setin tuomasta käyttövarmuudesta ja helppoudesta kannattaa mielestäni maksaa jonkun verran, varsinkin kun kyseessä on käyttöauto jota ei viitsisi olla joka välissä ruuvaamassa. Puhtaat harrasteautot on sitten erikseen.

makee
-
Viestit: 81
Liittynyt: 4.2.2004 17:01

ViestiKirjoittaja makee » 4.5.2007 11:41

Täältä myös ääni Apr stg III paketille. Menee mukavasti osat paikalleen ilman viilaamista ja kiroiluja. Ja konehuone näyttää asennuksen jälkeen alkuperäiseltä! Hinta ero stage III vs III+ on niin pieni että kannattaa ottaa plussa versio.

Stg III paketin kaveriks vielä joku hyvä putkisto ja kunnon välijäähdytin niin on toimiva setti.

ABT
-
Viestit: 1701
Liittynyt: 26.7.2003 11:05
Viesti:

ViestiKirjoittaja ABT » 4.5.2007 11:56

Hyvä puoli tuollasessa paketissa on, että saa kaiken kerralla ei tarvi joka osaa teettää erikseen ympäri suomea.

Ei vaan taida repo enään tänä vuonna ehtiä asentamaan tuollaista pakettia.

EreZ
-
Viestit: 48
Liittynyt: 23.9.2004 12:17

ViestiKirjoittaja EreZ » 4.5.2007 13:38

http://www.atpturbo.com
Atp:n gtx kittihän ois täysin bolt-on. Ei tarvi hommata muuta kuin suuttimet ja softa.
Muistelen että Karala myis noita...

repo
-
Viestit: 194
Liittynyt: 12.8.2003 10:36

ViestiKirjoittaja repo » 4.5.2007 18:15

Kyllä stg3 - viritykset onnistuvat sekä tänä vuonna, että ensi vuonna.

Murre
-
Viestit: 1761
Liittynyt: 23.7.2003 10:31

ViestiKirjoittaja Murre » 4.5.2007 19:56


Miksu
-
Viestit: 197
Liittynyt: 23.7.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Miksu » 4.5.2007 20:58


Samout
-
Viestit: 933
Liittynyt: 23.7.2003 15:09

ViestiKirjoittaja Samout » 5.5.2007 10:55

Noin kahden sekunnin googletuksen tuloksena löysin APR:n sivut. Siellä tuota informaatiota näyttäisi olevan hieman enemmän. Pikaisella vilkaisulla näyttäisivät tarjoavan stg3+ pakettia vain 2001 vuosimalliseen A4:een, mutta kysymällähän se selviää mikä sopii mihinkin ja mihin hintaan. Pro-molla tuskin ihan hirveästi suututaan jos ennen monen kE:n turbosarjan ostamista esität muutaman kysymyksen.

T.V.S
-
Viestit: 57
Liittynyt: 13.11.2004 11:41

ViestiKirjoittaja T.V.S » 5.5.2007 11:30

Sitten olisi hyvä ottaa pari eri softaa tohon apr stageIII:sen.Kun niitä pystyy vaihtamaan aijon aikana vakionnopeus säätimen viiksestä.On ihan eri tehot kun aijaa kisabensalla ja kisabensa softalla.Ja sitten leima softalla.Vakio kytkimen
joutuu kyllä vaihtamaan vaikka mulla itellä se meni vasta kun olin alastarolla
vartilla.Nelikkolla se luistaa kyllä heti.

Toni K.
-
Viestit: 159
Liittynyt: 25.2.2004 12:25

ViestiKirjoittaja Toni K. » 5.5.2007 20:36

Mulla on nyt toinen a4 tq käyttöautona ja ei ekas eikä tässäkään kytkin kestänyt edes lastua... että kyllä sen saa laittaa tosiaan vaihtolistalle ennenkuin alkaa enempiä virityksiä tehtaileen...

Pallooo
-
Viestit: 47
Liittynyt: 3.4.2007 15:05

ViestiKirjoittaja Pallooo » 21.5.2007 9:42

Hmm, kun tosta stage 3 nyt puhutaan niin tämmönen puoli OffTopic.

Eli onkohan noita ton paketin osia saatavana erikseen? siis Mietin pakosarjaa ja ahtoputkea pitkittäis koneelliseen, mutta tietysti se on suuri kysymys että käykö tuon setin pakosarja laipaltaa GT28RS ahtimelle?

Eli jos jollain tommosista tietoa niin voi viskoo vaikka yv.

Kiits ja anteeks.

T.V.S
-
Viestit: 57
Liittynyt: 13.11.2004 11:41

ViestiKirjoittaja T.V.S » 23.5.2007 23:21

Apr stage3:sessa on inconel pakosarja (on uuden näköinen vielä monen vuoden käytön jälkeen).

Teukka
-
Viestit: 589
Liittynyt: 6.10.2003 17:28

ViestiKirjoittaja Teukka » 29.5.2007 9:18

Pakko nyt vähän jeesustella kun ei kukaan ole vielä sitä tehnyt.
Älkää ymmärtäkö väärin, mulla ei ole yhtään mitään noita virittelyjä vastaan.
Päinvastoin hommaisin kunnolla tehoa pellin alle jos sen saisi leimattua.
Ei se teho mun mielestä autosta vaarallisempaa tee.
Eli saako esim tätä kyseistä satsia muka otteeseen?Veikkaan että ei?
No mutta eikö katsastusmiehet muka huomaa kun tehot parhaimmillaan on tuplattu?
Näkyyhän iso välijäähykin ja putkisto päälle ja ties mitä muuta vielä.
Joko ne sitten on todella tyhmiä tai sitten niitä ei nappaa.
Sitten kun monella on ahtopainemittaritkin esillä ja ahdot pomppaa päälle bar:in niin eikä silti noteeraa?
No mutta kuten sanoin, en tuomitse millään lailla.Itse haluaisin vaan kaikki muutokset otteeseen. Siksi ei mitään virityksiä ole tehty. Alusta ja vanteet lukuunottamatta, jotka tietty otteessa.Nuohan tosin näkee päällepäin.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 29.5.2007 9:53

Aina kun olen ollut katsastuksessa niin testiajo on ollut jotain sata metriä ja siinä ei käytetty teho nouse juuri mihinkään.

Murre
-
Viestit: 1761
Liittynyt: 23.7.2003 10:31

ViestiKirjoittaja Murre » 29.5.2007 16:22

^Jep sama homma, vaikka onkin aina ollut vakio ;)

GirlGolfer
-
Viestit: 177
Liittynyt: 7.8.2003 19:09

ViestiKirjoittaja GirlGolfer » 29.5.2007 17:41

Juu ei xxxxxx ainakaan seurata auton tehoja katsastuksessa eikä kyllä ajeta testiajoakaan :-).xxxssa olen aina käyttänyt auton oli sitten viritetty tai ei.Minä en ainakaan usko tuohon juttuun et autoa ei saa katsastettua jos on virittänyt!On sieltä niin moni tuttu hakenut loppuun viritettyihin autoihin leiman heittämällä.


No huh huh ! Ei ne katsatus ukot mitään ammattikoulu poikia oo.
Taitaa olla Esso puheita...(siis jos nyt vain puhutaan näis vähäpäästöisien katsastuksista )

Mode edit

Murre
-
Viestit: 1761
Liittynyt: 23.7.2003 10:31

ViestiKirjoittaja Murre » 29.5.2007 18:45

No huh huh ! Ei ne katsatus ukot mitään ammattikoulu poikia oo.
Taitaa olla Esso puheita...(siis jos nyt vain puhutaan näis vähäpäästöisien katsastuksista )

Samaa mieltä..

Peke
-
Viestit: 1750
Liittynyt: 27.7.2003 13:02
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peke » 29.5.2007 19:47

Nämä hommat on niiiiin paljon kiinni asemasta ja itse katsastusukkelista/akasta. Jossain paikoissa kyttäävät(kuulema) oikein urakalla ja joissain katsotaan, onko auto kunnossa eikä puututa joka helk**** pikkuseikkaan. Kyttäisivät enemmän niitä ruostekasoja sun muita, oikeasti vaarallisia kulkupelejä. Tämäkin on selvä peli ku ei käytä autoaan sellaisella kyttäysasemalla. :)

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 29.5.2007 21:49

Juu ei xxxxxx ainakaan seurata auton tehoja katsastuksessa eikä kyllä ajeta testiajoakaan :-).xxxssa olen aina käyttänyt auton oli sitten viritetty tai ei.Minä en ainakaan usko tuohon juttuun et autoa ei saa katsastettua jos on virittänyt!On sieltä niin moni tuttu hakenut loppuun viritettyihin autoihin leiman heittämällä.

No se touhu saattaa loppua kun siitä erikseen huudellaan foorumeilla...
Viimeksi muokannut Juice, 30.5.2007 8:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 29.5.2007 22:00


Teukka
-
Viestit: 589
Liittynyt: 6.10.2003 17:28

ViestiKirjoittaja Teukka » 29.5.2007 22:08

Johan tuli keskustelua:)

GirlGolfer
-
Viestit: 177
Liittynyt: 7.8.2003 19:09

ViestiKirjoittaja GirlGolfer » 29.5.2007 22:17

Tuskinpa on näillä keskusteluilla mitään vaikutusta katsastus aseman toimintaan.Täälläpäin vaan satutaan hylkäämään ne oikeasti vaaralliset ja huonokuntoiset yksilöt!Jos auto on täysin kunnossa ja päällisin puolin moitteeton niin se on ihan sama paljonko siellä on tehoa pellin alla kunhan akku on kiinni :-) niin leima tulee paperiin.


:D :D

Ei näil keskusteluilla varmaan ole kummempaa vaikutusta "THE" konttoriin, mut ihan villi veikkaus, niin AKElla voi olla vaikutusta.
Mut tästä nyt on turha jauhaa, ei muuta kuin palikat koneeseen ja testaan leiman saantia
(kun olet ilmeisesti leimannut monia piristettyjä autoja ja kaverisi myös)

Ps. Työntekiöiden/työntekijän vaihtuvuus voi jossain välis aika nopeeta kun poliisit tai AKE kiinnittää huomionsa, että kuka ja millä konttorilla tulee leima selkeästi pirteempiin peleihin mitä pysäytellään liikenteessä.
+
AKE ja poliisit todennäköisesti ns.puhaltaa yhteen hiileen !

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 29.5.2007 22:24

Vitun fiksua tosiaan huudella tollaisia julkisella foorumilla. Äkkiä loppuu katsastustoiminta kun AKE tosiaan ottaa asiakseen selvittää tälläisten huhujen perusteet.

Juice laittoi jo hyvän esimerkin AKEN toiminnasta.
Miettikää hieman mitä puhutte, eikö auton rakentaminen ole jo muutenkin tarpeeksi vaikeata suomessa.

100% jos viet A4:ses konttorille 300hv lapun kanssa, se ei tule menemään katsastuksesta lävitse, joten turha edes väittää tälläistä.

Murre
-
Viestit: 1761
Liittynyt: 23.7.2003 10:31

ViestiKirjoittaja Murre » 29.5.2007 23:11

Juice putsasi tuolla Markon linkkiin johtavalla topicilla pöydän hienosti !! =)

100% jos viet A4:ses konttorille 300hv lapun kanssa, se ei tule menemään katsastuksesta lävitse, joten turha edes väittää tälläistä.

Samaa mieltä...

Kahkone
ffp jäsen
Viestit: 361
Liittynyt: 26.7.2003 22:21
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kahkone » 30.5.2007 4:25

heh..heh.. kyllä taas naurattaa ku isännät oikein ilmoittelee, että missä niitä pelejä saa leimaan. Voi olla että tämän jälkeen ei enään kannata mennä sinne xxxkonttorille. Saattaa olla vähän eri meininki katsastuksessa =)

Teukka
-
Viestit: 589
Liittynyt: 6.10.2003 17:28

ViestiKirjoittaja Teukka » 30.5.2007 7:16

Joo-o.Heitin näköjään aika hyvän kauhallisen bensaa liekkeihin:)
Joo mutta enivei vaikka mun auto onkin vakio, niin haluaisin sitä
virittää kyllä.Otteeseen numerot vaan olis kiva saada, ihan periatteesta.
Se vaan nyppii että homma on tehty vaikeeksi, ja miksi?
Kyllä niitä autoja pitää tutkia että ne on kondiksessa,se on selvä mutta jos aletaan jonkun lastun takia kitisemään että ei kelpaa niin on se nyt kumma!
Esim jos joku mun autoa vastaava ABT:n lastuttama tuontiauto on leimattu vajaan 200 hepan tehoille maahan tuodessa ja jos mä laittasin omaani saman softan niin se ei kelpaa...jep!
Softa vaan on eri.
Tai sitten nämä Ruotsin TS mallit,eihän näissäkään ole kai kuin softa eri?

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 30.5.2007 8:25

Hieman natsimoderoitu viestejä.

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 30.5.2007 13:44

Jos vaan mietitään tästä lähin mitä puhutaan ja mistä paikoista, sitä tässä itte ajoin takaa koko ajan.

ja sitten toi et AKE ja poliisi tutkii näitä niin ihan hölynpölyä/taikauskosuutta!

Tässä tuli auttamattoman tietämätöntä juttua.

Minusta topikin hyötypiikki on saavutettu ja sen voisi lukita kun mennään taas turhanpäiväiseen jupinaan.
Menkää vaikka irkkiin jauhamaan #vw kanavalle ircnetissä tästä.

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 30.5.2007 13:45

T-Tech: hyvin sanottu.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa