1.8T suuttimista

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

-JUPE-
-
Viestit: 93
Liittynyt: 18.12.2006 14:00

1.8T suuttimista

ViestiKirjoittaja -JUPE- » 2.5.2007 11:59

MOI!
28RS:n kanssa hyvän kokoiset suuttimet?
Mistä saa hankittua?
Mitä suurinpiirtein maksaa?

ABT
-
Viestit: 1701
Liittynyt: 26.7.2003 11:05
Viesti:

ViestiKirjoittaja ABT » 2.5.2007 17:11

-siemens 630 (varmasti riittää tuotto) Isommat kuitenkin kuin 400cc
-Pro-mo
-muistaakseni n.120e/kpl

leppala
-
Viestit: 114
Liittynyt: 22.1.2005 20:14

ViestiKirjoittaja leppala » 2.5.2007 17:52

http://www.ht-tune.com/apps/keraily/tuo ... ?o=136&t=1

599cc 85e/kpl
Piisaa riittävän pitkälle jopa vakiopumpulla.

GirlGolfer
-
Viestit: 177
Liittynyt: 7.8.2003 19:09

ViestiKirjoittaja GirlGolfer » 2.5.2007 19:01

Uskoisin et 489cc suuttimet riittää mainiosti !
- Pro-molta saa

EreZ
-
Viestit: 48
Liittynyt: 23.9.2004 12:17

ViestiKirjoittaja EreZ » 2.5.2007 20:46

http://www.vpv-motorracing.com/
^tuolta saat suuttimet halvimmalla ja nopeimmin.

-JUPE-
-
Viestit: 93
Liittynyt: 18.12.2006 14:00

ViestiKirjoittaja -JUPE- » 3.5.2007 19:49

No näillä pääsee jo pitkälle! kiitän!

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

ViestiKirjoittaja LTR » 4.5.2007 22:05

Vain tyhmä maksaa liikaa ja ostaa suuttimet suomesta..

Euroopasta / Jenkeistä löytyy erinäisiä putiikkeja joista saa 4kpl melkein 1-"suomalaisen" hinnalla kotiovelle kannettuna.

Murre
-
Viestit: 1761
Liittynyt: 23.7.2003 10:31

ViestiKirjoittaja Murre » 5.5.2007 0:14

^Kuten esimerkkinä ??


Samout
-
Viestit: 933
Liittynyt: 23.7.2003 15:09

ViestiKirjoittaja Samout » 5.5.2007 11:07

Noi TT:n suuttimet (380cc) jäävät kyllä äkkiä turhan pieneksi eli niitä en lähtisi tuohon projektiin hankkimaan. Muuten ulkomailta saattaa kyllä saada suuttimia edullisesti jos riittää intoa säätää ja on aikaa odottaa.

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

ViestiKirjoittaja LTR » 5.5.2007 13:15

Jenkeistä saat kotiovelle kannettuna 4kpl alle 150euron n. 440cc korkeaohmisia.

ABT
-
Viestit: 1701
Liittynyt: 26.7.2003 11:05
Viesti:

ViestiKirjoittaja ABT » 6.5.2007 16:40

440cc vielä ehkä aavistuksen pienet, jos ei käytä bensanpaineensäädintä/isompaa bensapumppua.

-JUPE-
-
Viestit: 93
Liittynyt: 18.12.2006 14:00

ViestiKirjoittaja -JUPE- » 8.5.2007 21:52

Mitäs muuten seuraa jos nyt muutaman päivän ennen säätöä ajelee noilla antimilla? käy vähän laihalla

h@b@/HT-Tune
-
Viestit: 190
Liittynyt: 24.7.2003 14:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja h@b@/HT-Tune » 8.5.2007 22:28

älä ainakaan ahtojen puolelle päästä.. kannattaa ajella sievästi ettei vaan käy liian laihalla ja sulaa paikat.. mutta jos alipaineenpuolellakin käy laihalla niin vie suorilta säätöön auto.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 8.5.2007 22:55

Eikös lambda pitäisi suunnilleen pysyä normaalissa kunnes tehoa otetaan moottorista enemmän kuin vakiosta jolloin ei suuttimista enempää tule?

Eli niin kauan kun suuttimia ei päästetä "maksimiavautumaan" niin korkeintaan joku vikatila lambdasäädön muuttumisesta?

ABT
-
Viestit: 1701
Liittynyt: 26.7.2003 11:05
Viesti:

ViestiKirjoittaja ABT » 10.5.2007 14:21

Pitäis mennä limppi modeen, kun lähtee ahtamaan. Tai kun ahtaa yli tuon vakio paineen. Eli ei tämän takia anna rikkoa konetta. Ei kuitenkaan kannata mitään huippuja lähtemään yrittämään/kierrättää rajoittimelle.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa