jetta2 1.8cl:llän kytkin rupiaa luistaan kun kierrokset nousee yli neljäntonnin, voisko johtua siitä kun entinen omistaja oli vahingosa kaatanu väärästä reijästä öljyä? kun sen piti lisätä lootaan öljyä niin se oli vahingosa kaatanu siitä ropusta mikä on kytkinlevyn yläpuolella, ei sinne ollu menny kun 1desi. mutta ne valu kyllä pois sieltä.
niin mitäs sille kytkimelle pitäs tehä? onko muutamahollisuuttako ruveta levy vaihtaan?
kytkin luistaa?
Valvoja: ffp jäsenet
Jos siinä levyllä on öljyä niin voihan sitä koittaa polttaa pois. Kytkin pohjaan, ykkönen päälle, kierrokset pariinkolmeen tonniin, käkkäri päälle, kytkintä hiljaa ylös kunnes alkaa ottamaan, pidetään niitä kierroksia ylhäällä kunnes reilu sininen savu nousee kytkimestä. Kytkinlevy tuossa luonnollisesti kuluu. Levyä pitää polttaa kunnolla eli reilut savut sieltä saa tulla, muuten levy vaan kiilloittuu ja luistaminen varmaan jatkuu.
Tämä nyt on sitten hieman kyseenalainen neuvo, joten en ota vastuuta... Itse pari kertaa poltin golfin levystä öljyt pois eikä ainakaan mulla mitään hajonnut. Ja luistaminen loppui siihen. Fiksumpaa tietenkin on vaihtaa koko levy uuteen.
Tämä nyt on sitten hieman kyseenalainen neuvo, joten en ota vastuuta... Itse pari kertaa poltin golfin levystä öljyt pois eikä ainakaan mulla mitään hajonnut. Ja luistaminen loppui siihen. Fiksumpaa tietenkin on vaihtaa koko levy uuteen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”