irroittaminen rattiputkesta, kun ratti paikoillaan antaa ylös alas periksi niin haluaisin vaihtaa uuden ja ehjän laakerin sinne ratin ja vilkun/pyyhkijän viiksien taakse.
Miten saa sen osan irti mikä pitää jousta sitä laakeria vasten eli joka on boorituksen ympärillä johon ratti kiinnittyy?
Osasinko selittää niin että joku saa selvän ja voisi auttaa? Aattekee, aattakee....
1992 G3 GTI 8v virtalukon hopeisen kehyksen
Valvoja: ffp jäsenet
edelleen...
jep ulosvetäjällä homma hoitui, mutta se musta muovinen/kuminen helan tyylinen osa oli poissa josta syystä ratti antoi periksi ylös alas.
Mutta mutta, kun yritin asentaa sitä helaa siihen omalle paikalleen, ei siitä tullut mitään koska ei suostunut pysymään paikoillaan kun rattiakseliin aloin sovittaa sitä hopeista osaa mikä tulee rattiputken ympärille ja jossa on virtalukko. Hela pullahti ulospäin kun yritin laittaa osia takaisin paikoilleen, käytin rasvaakin että menisi helpommin, mutta sama juttu.
Ja rattiakseli meni todella syvälle rattiputken sisään ja sen saamiseen takaisin ylös oli oma urakkansa.
Kertokaas miten sen saa paikoilleen ettei tartte enää hermojaan menettää???
Mutta mutta, kun yritin asentaa sitä helaa siihen omalle paikalleen, ei siitä tullut mitään koska ei suostunut pysymään paikoillaan kun rattiakseliin aloin sovittaa sitä hopeista osaa mikä tulee rattiputken ympärille ja jossa on virtalukko. Hela pullahti ulospäin kun yritin laittaa osia takaisin paikoilleen, käytin rasvaakin että menisi helpommin, mutta sama juttu.
Ja rattiakseli meni todella syvälle rattiputken sisään ja sen saamiseen takaisin ylös oli oma urakkansa.
Kertokaas miten sen saa paikoilleen ettei tartte enää hermojaan menettää???
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa