Corradon vaihdelaatikko

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Benbudunen
-
Viestit: 136
Liittynyt: 13.9.2006 12:36

Corradon vaihdelaatikko

ViestiKirjoittaja Benbudunen » 5.4.2007 19:09

Tarvis apuva, eli lähteekö g60 corradon vaihdelaatikonpäästä vetarin laippa kuinka irti, vai lähteekö askin ollessa kiinni irti olleskaan?

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 5.4.2007 19:56

Siinä keskellä pitäs olla musta lätkä, lyöt sen ruuvimeisselil rikki ja alta löytyy lukkorengas. Kun sen ottaa pois niin pitäs lähtee laipan vetämällä.

Benbudunen
-
Viestit: 136
Liittynyt: 13.9.2006 12:36

ViestiKirjoittaja Benbudunen » 5.4.2007 20:28

kiitoksia!

Jamppo
-
Viestit: 71
Liittynyt: 4.3.2004 9:06

ViestiKirjoittaja Jamppo » 5.4.2007 21:35

Löytyy myös mallia missä ei ole tuota mustaa lätkää laipan keskellä ja lähtee ihan vetämällä pois. Vetäminen onnistuu helpoiten kiertämällä pari pitkää pulttia murroksen kiinnityspulttien reikiin ja ponnistamalla niillä laatikon kuoresta.

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 10.4.2007 8:45

02A askeissa ei ole lätkiä keskellä...

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 10.4.2007 20:19

Ja on myös 02A mallia missä on vain pultti keskellä. Olisko ollut torxi.

Tietääkseni näitä pultteja on vain ihan uusimmissa 02A laatikoissa(tdi?) ja 02J:ssä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa