Olen jo jonkin aikaa katsellu kakkoskoppasta 16v gti golffia ja tänään löysin nettiautosta tällasen : http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... rch=Hae&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?id_vehicle_type=@id_make=84@id_model=954@id_car_type=@id_fuel_type=1@id_gear_type=2@pfrom=1000@pto=@yfrom=@yto=1986@search=Hae
kyseessä on siis tekniikanvaihto... hintahan ei ole sinänsä paha mutta arveluttaa vain tuo tekniikanvaihto. korilta kuulemma aikalailla ruosteeton. niin ja kytkinlevyt pitäisi vaihtaa... muita miinuksia ei kuulemma ole.
onko järkevää ostaa?
Valvoja: ffp jäsenet
Itse kyllä ottaisin ennemmin tekniikanvaihdon kuin jonku täysin koskemattoman orkkis kakkakopan, tietenki kunnosta/hinnasta riippuen. Tahtoo orkkis yksilöt olla hyvin hinnoilteltuja eikä ne välttämättä oo yhtään sen parempia.
Oma gti tekniikanvaihto, ollut sitä edelliset 7 vuotta ja yli 80tkm eikä tuo kyllä menoa hidasta, myyntiä kylläkin.. kun aina leimataan nuo rakennetut tiesmiksi paskakasoiksi niin eihän niitä kukaan tule ees katsomaan.
E: ja tuosta ylläolevasta yksilöstä niin näyttää ihan siistiltä peliltä hintaan nähden. tosin itse kyllä tinkisin hintaa jos kerran kytkinremppa on edessä.
Oma gti tekniikanvaihto, ollut sitä edelliset 7 vuotta ja yli 80tkm eikä tuo kyllä menoa hidasta, myyntiä kylläkin.. kun aina leimataan nuo rakennetut tiesmiksi paskakasoiksi niin eihän niitä kukaan tule ees katsomaan.
E: ja tuosta ylläolevasta yksilöstä niin näyttää ihan siistiltä peliltä hintaan nähden. tosin itse kyllä tinkisin hintaa jos kerran kytkinremppa on edessä.
Viimeksi muokannut Jak3, 21.3.2007 22:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”