Elikkäs..
Mistä voisi johtua et auto nostaa kierroksia itsestään vapaalla, ja ajossa saattaa jäädä
kierrokset päälle vaikka päästää irti kaasususta. Ilmenee useammin lämpimänä.
Johtuuko ongelma sähköisestä kaasupolkimesta, vai onko muita vaihtoehtoja?
vw golf IV 1.6 akl käyntihäiriö
Valvoja: ffp jäsenet
Hall
Morjesta!
Lainaanpa topiccia kun oma aihe läheltä liippaa.
Vikakoodit kertoivat että Hall anturilta ei tule signaalia ja olisi tarkoitus kaivaa moottorista kyseinen anturi esille tutkittavaksi/vaihdettavaksi. Missä tämä anturi nyt oikein sijaitsee? EI mutuilua vaan varmaa tietoa jos joltain löytyy kiitos.
Moottorina 1.6l sr AKL markkanelosessa golffissa
Lainaanpa topiccia kun oma aihe läheltä liippaa.
Vikakoodit kertoivat että Hall anturilta ei tule signaalia ja olisi tarkoitus kaivaa moottorista kyseinen anturi esille tutkittavaksi/vaihdettavaksi. Missä tämä anturi nyt oikein sijaitsee? EI mutuilua vaan varmaa tietoa jos joltain löytyy kiitos.
Moottorina 1.6l sr AKL markkanelosessa golffissa
anybody?
Kait joku nyt on kyseisen anturin vaihtanut? Tunnetaan ilmeisesti tuttavallisemmin nimellä nokka-akselin asentotunnistin, mitä purin autoa tänään niin mahdanko olla täysin väärässä kun epäilen kyseisen morkulan sijaitsevan nokkapyörän takana moottorissa? Mitenkäs tuon järkevästi tuolta saisi esille?
Ilmeisen varmasti tuo paskana on, nyppäsin liittimen irti ja starttasin niin ei mitään eroa käyntiin?
Ilmeisen varmasti tuo paskana on, nyppäsin liittimen irti ja starttasin niin ei mitään eroa käyntiin?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa