Elikkäs oireet olis seuraavat: lämpösenä tyhjäkäynti aaltoilee siinä 600-1000 välillä.. ja sit jos ajaa kakkosella ihan pintakaasulla niin välillä "nykäisee" kummallisesti.
Mistähän voisi kyseinen oireilu johtua?
edit:
marmoritiskillä epäili että olis tyhjäkäynnin säädin rikki, sitä ei kuitenkaan saa erillään vaan pitäis ostaa kaasuläppäkotelo (jos muistan oikein) ja se maksaa 351e!! prkele!!
voisiko joku osaava neuvoa miten sen pystyy putsaamaan/korjaamaan??
Golf III 1.6 kaasuläppäkotelon huolto (AEE kone)
Valvoja: ffp jäsenet
Kummallista kyllä, tyhjäkäynnin seilaus ja nykiminen loppui itsestään..
voisko se vaikuttaa että auto oli seissyt liikkeen pihassa yli kuukauden ja se jouduttiin pistää apuvirralla käyntiin?
ehkä ruisku oli jotenki ns. nollaantunut.. toimii ihan hyvin, se vaan arveluttaa että lämpimällä koneella tyhjäkäynti on vain n.650rpm luokkaa..
onko se normaalia?
voisko se vaikuttaa että auto oli seissyt liikkeen pihassa yli kuukauden ja se jouduttiin pistää apuvirralla käyntiin?
ehkä ruisku oli jotenki ns. nollaantunut.. toimii ihan hyvin, se vaan arveluttaa että lämpimällä koneella tyhjäkäynti on vain n.650rpm luokkaa..
onko se normaalia?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 13 vierailijaa