Aiheeseen liittyviä topicceja kaivelin ja niistä kysyttävää olisi.
Tosiaan raato nyt pari kertaa jättänyt moottoritielle, kun on veto loppunut kesken.
Ensimmäisellä kerralla ajelin mustalla anturilla kotiin, koska sininen lopetti toimintansa. Mutta nyt ei päässyt eteenpäin enää mustallakaan. Jätin tiensivuun jäähtymään ja muutaman tunnin päästä ajelin kotio norrmaalsiti (CO potikka jäi vahingossa irti?)
Mutta kysymys kuuluu, että missä lämpötilassa diginorsu siirtyy lambdalle, ja vaikuttaako sininen anturi tässävaiheessa enää mitään?
- ajoin äsken pienen lenkin, jonka jälkeen tyhjäkäynnillä tuprutteli mustaa savua. irroitin lambdan johdon ja savut hävisi. Eli lambdassa voisi olla häikkää, jos kerran näin viileellä koneella lamda on jo mukana.
Ylläolevaan liittyen, mihinkä imuilman lämpötila vaikuttaa kuumassa koneessa? Eli kun puutuminen tapahtui tasaisessa vedossa niin mitä säätyy kun imuilman lämpötila nousee?
Mites, kun käynnistetään lämpimänä käyttääkö fantti suoraan lambdaa vai tarvitaanko lämpötila-arvoa silloinkin johonkin?
Sitten mustalla anturilla ajettaessa, tuntuu vetoa olevan alhaalla enemmän, sekä kylmällä että lämpimällä koneella, mutta miksi? Jos pitää paikkansa, että veden lämpötila säätelee seoksia vain kun kone on kylmä
Vaikka Digifantista on jo todettu nämä ominaisuudet ja koko purkin hyödyllisyys vähintäänkin kyseenalaistettu, onko jollain tietoa ko. purkista enemmänkin?
Kokemuksia täällä tuntuu olevan, joten jos jotain sait postauksesta selvää niin kerro mitä mielessä liikkuu :)
kiitokset!
Edit: niin, mites fantti ja sytkän säätö, toimiiko nakuanturi vaan suojaelimenä, vai säädetäänkö sytkää sillä?
Edit2: eka lause
Corrado G60 puutuu ja kiukuttelee
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa