apexin AVC-R Boost Controller TOIMII TAAS =)
Valvoja: ffp jäsenet
apexin AVC-R Boost Controller TOIMII TAAS =)
mulla on tollanen laite mun autossa seat cordoba 01 1.9tdi....no niin nyt auto oli huollossa ja ahtopainemittari ei enää toimi...mikä mahtaa olla vikana? kaikki letkut ja johdot on kiinni..kun päästää kaasun niin ahdot menee miinuksen puolelle kuitenkin..mutta kun painaa kaasua niin ei mitään nollassa pysyy...tämä laite oli autossa kiinni kun ostin sen joten ei ole mitään ohjeita..saako netistä mistään suomenkielisiä ohjeita tähän? jos ne on räplänny huollossa vaikka sitä ja sekoittanut asetuksia?
Viimeksi muokannut kolsa, 5.3.2007 17:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko hopeinen vario?
Noita AVC-R:n map-antureita on kyllä menny, eivät kestä kovinkaan hyvin meidän olosuhteita. Uuden anturin saat tilattua Sarlinilta. www.srt.fi
Ja suomenkielisiä ohjeita siihen ei ole, PK-Seudulta löytyy useampikin ketä tuntee laitteen.
Noita AVC-R:n map-antureita on kyllä menny, eivät kestä kovinkaan hyvin meidän olosuhteita. Uuden anturin saat tilattua Sarlinilta. www.srt.fi
Ja suomenkielisiä ohjeita siihen ei ole, PK-Seudulta löytyy useampikin ketä tuntee laitteen.
ei ollu...ruvettiin kaverinkans kattelemaan sitten tarkemmin auto ja yksi letku olikin irti..se mikä tulee jostain anturista ja menee ahtoputken...onx se just se map anturi? pystyykö tolla laitteella säätämään ahtopaineita? ku oon ihan hukassa ton kanssa ku entinen omistaja ei oo jättäny ohjeita tonne autoon...
http://www.apexi-usa.com/pdf/productDoc ... on/200.pdf
Tuolta löytyy ohjekirja.
Laitteella tosiaan pystyy säätelemään noita ahtopaineita oman mielen mukaan.
Mielestäni todella hyvä laite.
Tuolta löytyy ohjekirja.
Laitteella tosiaan pystyy säätelemään noita ahtopaineita oman mielen mukaan.
Mielestäni todella hyvä laite.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”