vuotava hammastanko
Valvoja: ffp jäsenet
vuotava hammastanko
tuossa kovien pakkasien jälkeen huomasin että IV golffissa(Gti) on alkanut vuotaa ohjaustehostimen öljyä. vänkärin puolelta ilmeisesti hammastangon juuresta pikkasen tiputtelee... onko muilla ollut samaa ongelmaa? saako tuohon mahollisesti korjaus-sarjaa vai meneekö koko hammastanko vaihtoon?
Mulla teki tuo oma golffi saman tossa syksystä, uuden hammastangonhan sinne jouduin laittattaa, hintaa iha hitosti, en nyt muista paljon mut jos heitän et osat about viis hunttia + mahdolliset työt ni ei oo kaukaa haettu.
Voihan toki olla et joku noihin korjaus-sarjoja tekee, kantsii varmaan tarkistaa?;)
Edit: Niin, ja oli aluks itelläki pientä säiliö vajeentumista vaan, aikanopeesti sit alko tulvii urakal.
Voihan toki olla et joku noihin korjaus-sarjoja tekee, kantsii varmaan tarkistaa?;)
Edit: Niin, ja oli aluks itelläki pientä säiliö vajeentumista vaan, aikanopeesti sit alko tulvii urakal.
Vähän myöhässä..Mut tuosta Topicista ois voinu olla apua..:
http://variantuning.com/phpbb/viewtopic ... t=tehostin
Anteeksi, kun näin myöhässä...Eli tällasesta paikasta niitä ois voinu kans saada: http://internetsivu.yritysopas.com/valko/
http://variantuning.com/phpbb/viewtopic ... t=tehostin
Anteeksi, kun näin myöhässä...Eli tällasesta paikasta niitä ois voinu kans saada: http://internetsivu.yritysopas.com/valko/
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
Itselleni tuli kanssa sama ongelma neloskoppaseen, eli hammastanko kusee nesteet pihalle parin päivän ajoilla, ja vuotokohta on hammastangon oikealta puolelta. Nyt ongelmaksi näyttää muodostuvan vaan se, että myytävänä olevat tarvike ja takuuhuolletut hammastangot käy kyllä kaikkiin muihin kuin itselläni olevaan V6 4motion malliin.
Nyt kysynkin viisaammilta että mitä eroa ohjausvaihteissa voi olla tuon ns. yleismallin ja V6 mallin välillä. Varaosaluettelo ainakin antaa aivan eri numerot ja motonetissäkin myytävä malli on merkinnällä ei V6 malliin. Sama homma myös netissä myytävien takuuhuollettujen hammastankojen kanssa. Jotenkin ei kehtaisi maksaa marmoritiskin summia jos mahdollisesti löytyisi vastaava reilusti alle puoleen hintaan.
Ja edelliseen viestiin viitaten olisin myös kiinnostunut tietämään että voiko "kotikonstein" tuota vielä saada elvytettyä vai meneekö suoraan uuden ostamiseksi.
Nyt kysynkin viisaammilta että mitä eroa ohjausvaihteissa voi olla tuon ns. yleismallin ja V6 mallin välillä. Varaosaluettelo ainakin antaa aivan eri numerot ja motonetissäkin myytävä malli on merkinnällä ei V6 malliin. Sama homma myös netissä myytävien takuuhuollettujen hammastankojen kanssa. Jotenkin ei kehtaisi maksaa marmoritiskin summia jos mahdollisesti löytyisi vastaava reilusti alle puoleen hintaan.
Ja edelliseen viestiin viitaten olisin myös kiinnostunut tietämään että voiko "kotikonstein" tuota vielä saada elvytettyä vai meneekö suoraan uuden ostamiseksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa