Golffin käynnistys ongelmat
Valvoja: ffp jäsenet
Golffin käynnistys ongelmat
Eli ongelma olis tällänen että 1.3 cl vuosimallia 88 oleva kolopallo ei oikee halua käynnistyä, saa sahata oikee kunnolla että lähtee (auto on melkeen aina lämmitykses ja siitä starttaus ). Tietysty sään kylmyydelläkin on vaikustusta mutta ihan tollasella perus 5-10 asteen pakkasellakin on vaikeuksia lähtee käyntiin . Lisäksi auto nykii aika pahasti kun lähtee ajamaan. aattelin ny ihan tän foorumin kautta kysellä neuvoa että mistä kannattais vikaa lähtee ettimään, tulpissa ei pitäisi olla ongelmaa. lisäksi syksyllä auto vähä oikutteli varsinki märällä säällä et yhtäkkiä sammu kesken ajon sitte ku pysähtyi niin hetken päästä pelas ihan normaalisti , sillon vaihdettiin virranjakajan kansi ja pyöriä . Tosiaan jos jollain olis jotain tarkempaa tietoa mitä sille rupeis tekemään tai kattomaan niin olisin kiitollinen kaikista neuvoista
yhtäkkiä sammu kesken ajon sitte ku pysähtyi niin hetken päästä pelas ihan normaalisti
Tuo on selkeä kaasuttimen jäätyminen, tapahtuu varsinkin kostealla nollakelillä, toimiiko imuilman esilämmitys? Se on se alumiininen putki, joka imee ilmaa pakosarjan lävitse, sitä ohjaa alipaineella toimiva läppä ilmanputsarista lähtevässä röörissä, tutkaileppa vaikka sen letkun kunto ja läpän toiminta ensin. Myös nuo kylmäkäynnistysongelmat voi johtua siitä. Itellä letku puuttuu, mutta toimii noita nollakelejen jäätämisiä lukuunottamatta hyvin, kun sääsin tyhjäkäynnin pikkusen reiluksi.
Kandee myös lukea toi kaasutintopikki siinä on tietoa noista kylmäoireiluista: Pierburg 1.3 kaasutin on mallia 2e3.
PS. Haku.
juu katoin heti ton ekan postauksen jälkeen että täälähän näiden kans tapellaan jo valmiiksi :P no en sit vittiny heti poistaa . On toi putki paikallaan se kans vähä näyttää siltä että sitä on joku muukin tutkinu , on otettu irti ja laitettu takasi useemmin ku kerran. Ja en usko että johtuu se sammuminen kaasuttimen jäätymisestä koska sillon syksymmällä oli ihan plus asteita (jotain 10 ) äsken vähä velipojan kans tutkittiin tota kaasaria. Ajettiin auto talliin, vähä osaa irti ja niin poispäin, ei kumminkaa viittitty ihan atomeiksi sitä purkaa että pääsee treenehinki viä illalla . mutta se tyhjäkäynnin läppä oli aika kankee, putsattiin sitä ja voideltiin muutamaa paikkaa. Se vetristyi huomattavasti, tallin lämpö varmaan edesauttoi sitä.
Tyhjäkäyntiä kans pistettiin isommalle että näille ny aluksi mennään . kaikki letkut pitäis olla ihan paikallaan mutta ei ne ny niiltä näytä että olis pakasta nypätty , niitä ny seuraavaksi vois vaihdella ja kattoo että aukeeko se läppä siitä ilmanputsarista kunnolla mutta kiitoksia neuvoista Ja ne on aina tervetulleita
Tyhjäkäyntiä kans pistettiin isommalle että näille ny aluksi mennään . kaikki letkut pitäis olla ihan paikallaan mutta ei ne ny niiltä näytä että olis pakasta nypätty , niitä ny seuraavaksi vois vaihdella ja kattoo että aukeeko se läppä siitä ilmanputsarista kunnolla mutta kiitoksia neuvoista Ja ne on aina tervetulleita
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa