Jarruputkien teettäminen Tampereella?
Valvoja: ffp jäsenet
Jarruputkien teettäminen Tampereella?
Mikäs pulju tekee jarruputkia tampereella? Vaikkapa hatanpään, nekalan, lakalaivan seudulla?
-
- -
- Viesti:
Gti:hin tuli itse väännettyä putket, muttei tollaisen bilteman halvimman jarruputkityökalun jälki niin hienoa ollut ja joutu viilailee että alkoi pitää.
Pitäis audiin saada metallipunosletkut paikoilleen ennen katsastusta ja olen käynyt niin saamattomaksi että ajattelin ostaa putket eteen kun liittimet ei aukea edes pienen lämpökäsittelyn jälkeen
Pitäis audiin saada metallipunosletkut paikoilleen ennen katsastusta ja olen käynyt niin saamattomaksi että ajattelin ostaa putket eteen kun liittimet ei aukea edes pienen lämpökäsittelyn jälkeen
Jarruputkia saat Motonetista, saattaa olla suoraan hyllyssä. Jos ei ole, pitää tietää pää/juntturi, saa tehtyä. Lakalaivassa Janhunen, Viinikassa Voke, Kalevassa V. Helmisen autoliike, Hatanpää AD... Kyllä taitaa joka varaosaliikkeessä/ korjaamolla olla laitteet...
Jos ei löydy, tuo putkea ja oikeat juntturit, mä rotsaan sulle päät niihin putkiin.
Bilihelvetin sillä halvemmalla virityksellä ei todellakaan saa tehtyä tiiviitä päitä jarruputkiin. Ainakaan rautaputkeen...
Se kallimpi malli, joka kiinnitetään ruuvipenkkiin, on jo käyttökelpoinen. Voi olla että joutuu hieman säätämään "leukojen" asentoa että painaa suoraan... Mutta ihan hintansa arvoinen. Säästää itsensä takaisin jo yhdessä täysremontissa. Ja säästää hermoja kun on lajitelma päitä ja kieppi putkea kotona, sillä yleensä putki katkeaa 3min. varaosaliikkeiden sulkemisajan jälkeen....
Jos ei löydy, tuo putkea ja oikeat juntturit, mä rotsaan sulle päät niihin putkiin.
Bilihelvetin sillä halvemmalla virityksellä ei todellakaan saa tehtyä tiiviitä päitä jarruputkiin. Ainakaan rautaputkeen...
Se kallimpi malli, joka kiinnitetään ruuvipenkkiin, on jo käyttökelpoinen. Voi olla että joutuu hieman säätämään "leukojen" asentoa että painaa suoraan... Mutta ihan hintansa arvoinen. Säästää itsensä takaisin jo yhdessä täysremontissa. Ja säästää hermoja kun on lajitelma päitä ja kieppi putkea kotona, sillä yleensä putki katkeaa 3min. varaosaliikkeiden sulkemisajan jälkeen....
Ainakin Vantaan motonetista löytyy putken tekovehkeet. Ja tekevät kyllä ihan mittojen mukaan, kunhan tiedät mitkä liittimet haluat väliin. Hinta tulee yleensä sen verran kuin esimerkiksi lähinnä yhtä pitkälle putkelle.
Valmiit putket näet jopa nettisivuilta:
http://www.motonet.fi/haku.php
Ja kirjoitat jarruputki. Tietty sun pitää tietää mitkä päät tarvitset.
Valmiit putket näet jopa nettisivuilta:
http://www.motonet.fi/haku.php
Ja kirjoitat jarruputki. Tietty sun pitää tietää mitkä päät tarvitset.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”