rupes mietityttää että onko mulla menossa bensapumppu tai joku vastaava kun aamulla käynnistelin golffia ja pakkasta oli ehkä -7astetta.. nii auto ei tahtonu millää pysyä käynnissä muuten kuin kaasua pumppaamalla koko ajan :/ sitten aikani pumpattua kun konekkin lämpesi niin alkoi pysymään ilman pumppuasta käynnissä.. eli onko tämä merkki että joku on hajoamassa kuten bensapumppu tai joku muu??
kone on 1.8 GU, weber DGV kaasuttimella...
G2 kaasua saa pumpata kylmänä, pumppu??
Valvoja: ffp jäsenet
G2 kaasua saa pumpata kylmänä, pumppu??
Viimeksi muokannut GTgolf, 17.2.2007 15:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itselläni sama vika. Kaasuttimena Pb 2E2. Kylmänä autoa on pakko pitää kaasulla käynnissä, muuten sammuu. Pakkasesta riippuen noin minuutin kaasunpainamisen jälkeen auto yhtäkkiä pysyykin itsestään käynnissä (kuin taikaiskusta). Vika tuskin on bensapumpussa, epäilisin tuota paskalaitos nimeltään kaasutin.
Omassa ex pierupurkissa ei ryyppy toiminut (eli ei mennyt päälle kun painoi ennen ekaa starttia kaasun pohjaan) ja piti pitää kiihdytyspumpun avulla käynnissä, kunnes lämpeni, jolloin alkoi toimimaan normaalisti.. Eli kaasua kun painaa, niin tuo kiihdytyspumppu ruiskasee kiihdytyssuuttimesta tilkan bensaa kaasariin, kaasua kun pumppasi sopivalla tahdilla, vastasi tuo kiihdytysrikastus ryyppyä..
Itsellä taisi olla pull down-rasia tai vaha termari rikki, itse en sitä jaksanut korjata, koska auto toimi noinkin..;)
Itsellä taisi olla pull down-rasia tai vaha termari rikki, itse en sitä jaksanut korjata, koska auto toimi noinkin..;)
Heij kertokaas onko normaalia: ajan auton lämpimäksi, sammutan koneen ja vaihdan uuden bensan suodattimen, laitan auton käyntiin, bensansuodattimeen tulee bensaa VASTA n. 1min siitä kun auto on käynnistetty!!
tästä mun järki sanoo vaa sen että joku ei nyt pumppaa bensaa?? pystyykö kaasutin vaikuttaa tämmöseen hommaan??
Onkos näissä GU-koneissa muuta pumppua kuin tuo tossa virranjakajan vieressä oleva?
tästä mun järki sanoo vaa sen että joku ei nyt pumppaa bensaa?? pystyykö kaasutin vaikuttaa tämmöseen hommaan??
Onkos näissä GU-koneissa muuta pumppua kuin tuo tossa virranjakajan vieressä oleva?
samoja vikoja mullaki on oman lintan kans.. käy jotenki eka tosin ei nosta kierroksia kylmänä ku antaa olla tyhjäkäynnillä. eli ryyppy ei toimi? jotku on sanonu että kaasarissa on semmonen kalvo mikä on puhki. mut pitää alkaa tutkimaan vikaa ku saa lumihangesta talliin auton. ja samalla tutkia miks tyhjäkäynti humppaa.. vika mahollisesti jossain imupuolen vuodossa
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”