Onko kukaan vaihtanut 2.8 v6 mottiin venakoppien tiivisteitä?
Ajattelin potkia itseäni persauksille ja vaihtaa ne vihdoinkin. Tiivistesatsit oli marmoritiskillä muistaakseni jotain 30-40ekua per koppa.
Oppikirjan mukaan pitäisi mennä suht iisisti, mutta olisko käytännön kokemuksia tarjolla?
ACK v6 2.8 venttiilikopan tiivisteen vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Itse vaihdatin juuri apukuskin puolen tiivisteen joka tihkui kun auto oli termarin vaihdossa.
Hinta oli vaihdettuna 80 euroa (P. Huttu) joten en viitsinyt lähteä omia käsiä likaamaan kun ei ole kunnon paikkaakaan. Muuta ei laskutettu kuin tiiviste eikä hommassa käsittääkseni ole mitään ihmeellistä (momentit pitää tietenkin olla oikeat).
Tietty tuossa säästää sen työn (~80 eur?) osuuden jos kummatkin vaihtaa itse...
Hinta oli vaihdettuna 80 euroa (P. Huttu) joten en viitsinyt lähteä omia käsiä likaamaan kun ei ole kunnon paikkaakaan. Muuta ei laskutettu kuin tiiviste eikä hommassa käsittääkseni ole mitään ihmeellistä (momentit pitää tietenkin olla oikeat).
Tietty tuossa säästää sen työn (~80 eur?) osuuden jos kummatkin vaihtaa itse...
Ite meinasin juuri tuon repsikan puolen vaihtaa. Tilaakin siinä näyttäs olevan hyvin kunhan purkaa ilmanputsarin kotelon ja muut hilut siitä tieltä pois.
Muuten se vaikuttaakin melko yksinkertaiselta hommalta, mutta tuo kiristysmomentti olisi hyvä tietää ja se että kannattaako/pitääkö jotain tiivisteliimaa tuossa käyttää?
Muuten se vaikuttaakin melko yksinkertaiselta hommalta, mutta tuo kiristysmomentti olisi hyvä tietää ja se että kannattaako/pitääkö jotain tiivisteliimaa tuossa käyttää?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”