Voi poistaa
Valvoja: ffp jäsenet
Oma AGG-motti tuntuu tekevän sitä, että n. 3 tonnin kohdalla (ja siitä ylöspäin) ei oikein tapahdu mitään. Entinen auto - RP-Jetta ;) -tuntui ottavan kierroksia paremmin. Parhaan vääntöalueen kohdalla, se kun on kai jossain 2500? kohdalla toimii ihan ok. Onko tuo kone vaan tuollainen -ei tykkää kierrosten käytöstä- vai tarttisko tehdä jotain? Ilmamäärämittarin putsausta? Semmoiset kulutusosat kuten tulpanjohdot, tulpat ym. on uusittu.. Ei sillä etteikö tuolla pärjäisi, ihmetyttää vaan pikkasen..
Eihän noi vokkelon pitkäiskuiset koneet koskaan varsinaisesti korkeita kierroksia kerjää, mutta kyllä se kakslitranen kiertää ilosemmin kuin mikään ykspiste-vessa, ja parilitasessa siellä ylemmillä kierroksilla tapahtuukin jotain, toisin kuin ykspisteräkijöissä. Onhan sulla ajotukset kohillaan? Vikakoodeja luettu? Paljo ajettu? Onko lambdaa vaiheltu? Voihan se ilmamäärämittarikin olla rikki, kuten myös moni muukin paikka....
J.N:
onko toi nyt sellasta pientä nykimistä vai katkeeko veto ihan kokonaan (rytkäsee kunnolla)?
Pystyykö testaaman että vaikuttaako kaasupolkimen asento, siis käyttäytyykö samalla tavalla esim. 1/4 kaasulla verrattuna puolella kaasulla tms?
J.N:
onko toi nyt sellasta pientä nykimistä vai katkeeko veto ihan kokonaan (rytkäsee kunnolla)?
Pystyykö testaaman että vaikuttaako kaasupolkimen asento, siis käyttäytyykö samalla tavalla esim. 1/4 kaasulla verrattuna puolella kaasulla tms?
Lambdaa tuskin on vaihdettu (ajettu 115tkm, itse vasta kurvaillut nelisen tuhatta..) ja päästötkin oli kohdallaan, kulutuskaan ei ole ole oudon kova. Vikakoodeja ei ole luettu.. ehkä mikään ei vars. ole rikki; tuntuu vaan erilaiselle sen 1pisteräkijän jälkeen :D Palataan asiaan jos jotain muuta ilmenee..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa