jälleen 1.8t:n ahtopaineista
Valvoja: ffp jäsenet
jälleen 1.8t:n ahtopaineista
kokeilin hakua pariinkin kertaan mutta mitään selventävää vastausta en löytänyt.eli 1.8t aeb ei nosta paineita kun 0.3-0.4.ahtaa tosi herkästi tarvittaessa just sen 0.3,tosi alhaalta ja pitää sen rajoittajalle mutta pitäisi vissiinkin olla vähän enempi.muuten auto toimii kuin junan vessa.vikakoodeja ei ole ja vanhoja viestejä lukiessa selvisi että aiheuttajia voi olla paljonkin.näillä pakkasilla ilman tallia on vähän heikkoa ruveta tutkimaan mutt toivottavasti täältä löytyisi hieman apua.auto on sit vakio lukuunottamatta vaparia ja lievää mörinä putkea entisen omistajan toimesta.
nostetaas topiccia jälleen!
paineet edelleen kadoksissa..vahdeltuna lämpöanturia,maffia jne. perusjuttuja.tänään sain viimein aikaiseksi tutkia n75:sta ja sen letkutukset ja toiminta nyt mietinnän alla...eli kompura pesältä paine menee n75 ohi suoraan hukkiksen kellolle JÄNNITTEETTÖMÄNÄ mutta kun venaan kytketään jännite niin paine meneekin hukkiksen kellolle sekä turbon imuputkeen tasapuolisesti.kuuluuko sen toimia näin?kun kompuralta alkaa tulla painetta n.0.3bar niin hukkis aukeaa ja vaikka n75 napsahtaa niin se saa edelleen painetta ja hukkis pysyy auki eikä paineet nouse ylemmäs.
koitin kääntää n75 toisinpäin ja paineet räjähtää n. 0.9bar ja alkaa soutaminen välillä 0.2-0.9bar.ei näin...
sitten vielä turbon imuputkeen menevästä huohottimen takaisku venttiilistä.kuuluuko sen hengittää kumpaankin suuntaan?
auttakaas miestä mäessä.....
paineet edelleen kadoksissa..vahdeltuna lämpöanturia,maffia jne. perusjuttuja.tänään sain viimein aikaiseksi tutkia n75:sta ja sen letkutukset ja toiminta nyt mietinnän alla...eli kompura pesältä paine menee n75 ohi suoraan hukkiksen kellolle JÄNNITTEETTÖMÄNÄ mutta kun venaan kytketään jännite niin paine meneekin hukkiksen kellolle sekä turbon imuputkeen tasapuolisesti.kuuluuko sen toimia näin?kun kompuralta alkaa tulla painetta n.0.3bar niin hukkis aukeaa ja vaikka n75 napsahtaa niin se saa edelleen painetta ja hukkis pysyy auki eikä paineet nouse ylemmäs.
koitin kääntää n75 toisinpäin ja paineet räjähtää n. 0.9bar ja alkaa soutaminen välillä 0.2-0.9bar.ei näin...
sitten vielä turbon imuputkeen menevästä huohottimen takaisku venttiilistä.kuuluuko sen hengittää kumpaankin suuntaan?
auttakaas miestä mäessä.....
eihän ahtimen imupuolella tosiaankaan ole painetta...mutta jokatapauksessa huohottimen takaisku laskee kumpaankin suuntaan ilman menemään.kertookaas tyhmälle että tuleeko n75:lle jännite niin kauan kun paineet nousee pyydettyyn ja sitten katkeaa vai olenko täysin hakoteillä????paikallaan autoa käyttäessä liittimeen tulee n.8v eikä näkyviä katkoksia.mikähän lienee n75 liittimen väri paisuntasäiliön alla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa