BSR Stage1 vs. Stage3 softa

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

brainsurgery
-
Viestit: 342
Liittynyt: 13.1.2007 20:10

BSR Stage1 vs. Stage3 softa

ViestiKirjoittaja brainsurgery » 22.1.2007 8:44

Katselin tuota BSR:n lastua 2000 vuoden Golffiin. Tuli sellainen kysymys mieleen että onko noilla Stage1:n ja Stage3:n softilla jotain eroa? Jos nyt laittaisi pelkän lastun ja vasta kesällä alkaisi säätää putkea kiinni.

Tero
-
Viestit: 1793
Liittynyt: 16.7.2003 21:45

ViestiKirjoittaja Tero » 22.1.2007 11:01

Senpä takia niihin on eri softat että niissä on eroa.

brainsurgery
-
Viestit: 342
Liittynyt: 13.1.2007 20:10

ViestiKirjoittaja brainsurgery » 22.1.2007 12:44

Missä lukee että niillä softilla on eroa?

T.Hell
-
Viestit: 579
Liittynyt: 11.3.2005 9:02

ViestiKirjoittaja T.Hell » 22.1.2007 13:58

Ei kai sitä missään lue, mutta toi steg3:n lastu on varmasti optimoitu noille mukana tuleville osille ja sille miten ne muuttaa moottorin käytöstä.

brainsurgery
-
Viestit: 342
Liittynyt: 13.1.2007 20:10

ViestiKirjoittaja brainsurgery » 22.1.2007 14:37

Ok, asia selvä. Kiitoksia vastanneille.

AnttiH
-
Viestit: 32
Liittynyt: 12.12.2006 21:58

ViestiKirjoittaja AnttiH » 22.1.2007 17:37

BSR:n lastuillahan on elinikänen ilmainen päivitys, et jos nyt haluut vaan lastun ja kesällä tms putket ja kilkkeet kiinni, ni eiköhän ne sen kato sit uudestaan oikeille säädöillekkin, jos siinä jotai eroo mahollisesti on.. kannattaa kysellä

jaarli81
-
Viestit: 125
Liittynyt: 12.7.2006 21:22

ViestiKirjoittaja jaarli81 » 23.1.2007 11:25

Steg3:een tulee 3"cat-combo ja esim.lambdan takia joudutaan muokkaamaan softaa uusiksi. Selitykseksi sain, että muuten voisi käydä laihalla. Muuta eroa ei kai noissa softissa ole, pelkkää hienosäätöä vain. Tehojen kasvu perustuu 2,5" catbackiin ja 3" cat-comboon.

brainsurgery
-
Viestit: 342
Liittynyt: 13.1.2007 20:10

ViestiKirjoittaja brainsurgery » 23.1.2007 11:49

Tuleeko noilla Stage3:n hilppeillä ongelmia päästörajojen kanssa?

jaarli81
-
Viestit: 125
Liittynyt: 12.7.2006 21:22

ViestiKirjoittaja jaarli81 » 23.1.2007 12:56

Ei pitäisi tulla ongelmia eikä kattiakaan tarvi lämpöseksi ajaa...kysyin juuri tällä viikolla doc-powerista. No, perjantaina se selviää, että meneekö läpi päästöjen osalta!;D Vaimentimissa ja katissa on e-leimat, joten niiden osalta ei ongelmaa ole, mutta joskus on kuulemma pompannut kun ei putken suorilla osuuksilla ole leimoja...ei ole kyllä missään muussakaan esim.tarvikeputket ja ne menee heittämällä läpi. Lisäksi jotku tekee ite putkiston eli taitaa olla kaivamalla kaivettu pompautus syy.

brainsurgery
-
Viestit: 342
Liittynyt: 13.1.2007 20:10

ViestiKirjoittaja brainsurgery » 25.1.2007 11:52

Löytyyköhän noita 2,5" valmiita putkia sellaisina, että se putken pää jää piiloon samalla tavalla kuin vakioputkella?

Olisko sulla jaarli kuvaa Audin(?) perästä tuo putki kiinni?

jaarli81
-
Viestit: 125
Liittynyt: 12.7.2006 21:22

ViestiKirjoittaja jaarli81 » 26.1.2007 7:45

Voin ottaa tänään kuvan ja laitella tulemaan. Ei se paljon vakion pituudesta eroa, ainakin omasta mielestäni jää sopivasti piiloon. Tuolla doc-powerin sivun putkisto osiossa oli kuva Golf V missä on sama tuplaulostulo...ei mikään hyvä kuva.

jaarli81
-
Viestit: 125
Liittynyt: 12.7.2006 21:22

ViestiKirjoittaja jaarli81 » 26.1.2007 19:47

Kävin katsastamassa tänään ja läpi meni ilman ongelmia eikä tullut sanomista päästöjen tai cat-combon/cat-backin suhteen, niinkuin ei voikaan tulla.

brainsurgery
-
Viestit: 342
Liittynyt: 13.1.2007 20:10

ViestiKirjoittaja brainsurgery » 26.1.2007 22:13

Hienoa! Kiitos tiedosta.

brainsurgery
-
Viestit: 342
Liittynyt: 13.1.2007 20:10

ViestiKirjoittaja brainsurgery » 21.2.2007 20:20

Vielä lisää kysymyksiä.

Voiko tuolla stage3:n muutoksilla tosiaan tulla noin sairaasti lisää vääntöä? Onko kukaan penkittänyt ennen ja jälkeen?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa