Jos painan kaasun pohjaan 3-4-5 vaihteilla ja antaa mennä vähän aikaa autosta tulee
sen jälkeen ihan mopo!!! eli perjaatteessa auto on "varaohjelmalla" tietääkseni. Jolloin
ahdot ei ole kun joku 0.3bar tai alle. Mistä tällänen käyttäytyminen voi johtua onko
vika by-bass venttiilissä joka on forgen jousilla säädettävä malli ja lastu löytyy myös!!! mut siinä en epäile vikaa koska muuten auto toimii hyvin 1-2 vaihteilla ei mitään vikaa. Auttakaa!!!
golf iv 1.8T "varaohjelmalle"
Valvoja: ffp jäsenet
Vaikuttaa ihan ahtopaineen säätövialta, eli ahtaa liikaa yli 15sek ja menee varalle. 1- ja 2-vaihteilla ongelmaa ei ole, koska kuormitusta ei ole tarpeeksi jotta ahtopaine nousisi.
Juurikin noin koska jos sen kaasun laittaa pohjaan esim 4 vaihteella ja antaa sen olla siellä vaikka 5s ja sen jälkeen laittaa kytkimen pohjaan vikaa eile ole!!. Mut jos sitä kaasuu pitää siel nyt sit tuon 15s ni sen jälkeen auto on varaohjelmalla!! Onko vika siinä magneettiventtiilis jollon auto ahtaa liikaa??!!
Löytykö autosta vika? Itellä sama homma. Ollu jo reilun kuukauden päivät. Käytin viime torstaina Espoon merituulen VW:llä mutta eivät löytäneet vikaa. Koska kuulemma vika ei ollu päällä? Sähkäri oli ajanu pitkät lenkit eikä antanu vika koodia eikä mitään. Kuitenkin jostain kumman syystä taas kun ajoin auton pois sieltä niin vika ilmeni. Huomenna täytyy mennä keskustelemaan sinne. Valohoitoako nykyään vain tarjolla?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa