GOLF IV pyörän laakeri

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Tume82
-
Viestit: 8
Liittynyt: 16.3.2004 9:26

GOLF IV pyörän laakeri

ViestiKirjoittaja Tume82 » 8.1.2007 17:06

olisiko kenellä tietoa neloskoppa golffin (TDI) etupyörän laakerin tyypistä??Niin ja vuosmalli on 2002.

Kuju
-
Viestit: 123
Liittynyt: 23.4.2004 9:33

ViestiKirjoittaja Kuju » 8.1.2007 23:00

FEBI BILSTEIN 14250
HK 10/02
NK 754728
RUVILLE 5722
SEAT 1J0 498 625
SKF VKBA 3455
SKODA 1J0 498 625
SPIDAN 27113
VAG 1J0 498 625

Laakeri on sama kaikissa Leon, Toledo I/II, Audi A3, Audi TT, Octavia, Bora, Golf IV...

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 9.1.2007 12:25

1J0 498 625:n hinta varaosatiskillä 69,2 euroa.

Tume82
-
Viestit: 8
Liittynyt: 16.3.2004 9:26

ViestiKirjoittaja Tume82 » 9.1.2007 17:43

Joo kiitosta vaan tiedoista.Näkkyy maksavan tuo SKF:n luaker n.60 eurova luaker kaappiaalla.Eipähän huoli männä vw:ltä ostamaan mittään=)

Maranell^
-
Viestit: 21
Liittynyt: 7.10.2004 19:43

ViestiKirjoittaja Maranell^ » 9.1.2007 22:51

motonetissä oli jotain 40€ tuntumassa

adahlm
-
Viestit: 150
Liittynyt: 23.7.2005 12:49

ViestiKirjoittaja adahlm » 20.2.2007 7:34

onkohan toi laakerivika näissä IV-golffeissa yleinen vika.. Eilen tuli todettua että oikea etupyörän laakeri on finaalissa.
vasta kahden viikon päästä ehtivät huollossa sen vaihtaa eikä kotonakaan löydy aikaa/prässiä sen vaihtamiseen.. toivottavasti kuulat kestää vielä muutaman viikon ja parituhatta kilsaa.. :)

kannattaiskohan vaihdattaa nivelten suojakumit samalla kun on kuitenkin melkein 200tkm mittarissa.. menis siinä samalla kun vetari on irti navasta.. vai onko noi nivelet semmosta mallia että vaatii paljon töitä ennen kuin irtoaa?

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 5.8.2007 19:26

Mikäs on napapultin kanta? Monikulmahylsyn nähtävästi tarvii mutta mitä kokoa?

Tomi K
-
Viestit: 68
Liittynyt: 19.12.2005 17:53

ViestiKirjoittaja Tomi K » 5.8.2007 19:55

30 millin monikanttisella hylsyllä aukeaa...

wvsampsa
-
Viestit: 25
Liittynyt: 13.1.2007 16:10

ViestiKirjoittaja wvsampsa » 8.8.2007 17:03

itellä ainaki meni pariki laakeria nelos golffista, se on "tyyppivika"... itse ajelin autolla noin 1500 km (laakeri hajalla) ja rohisi aika pahasti et kyllä se aika pitkään kestää ku ajelee rauhallisesti ja hiljokseen. suojakumet näkee päällepäin jos ne on oikeen huonossa kunnossa...

-Onze-
-
Viestit: 583
Liittynyt: 21.4.2005 18:40

ViestiKirjoittaja -Onze- » 8.8.2007 17:10

^ja laakeri alkuperäistä vastaava, vai menikö samalaakeri uudestaan? Missä mittarilukemissa oltiin ku laakeri alko oirehtiin?

wvsampsa
-
Viestit: 25
Liittynyt: 13.1.2007 16:10

ViestiKirjoittaja wvsampsa » 9.8.2007 20:39

meni kahdesta eri pyörästä, edestä ja takaa. noin 200 tuhatta oli ajettu, niitä on vissiin noilla kilometreillä golffeista menny...

dr_ink
-
Viestit: 877
Liittynyt: 16.8.2005 18:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja dr_ink » 7.1.2009 7:16

Itsellä rupesi kanssa oireilemaan aika tasan 200tkm kohdalla.
Ilmeisesti tuo SKF on osoittautunut parhaaksi!?!?
72.12€/kpl alv.0% ilmoittivat verottomaksi hinnaksi SKF:lle, liekkö kultaisia laakereita?

Simeoni
-
Viestit: 536
Liittynyt: 26.10.2008 7:11

ViestiKirjoittaja Simeoni » 7.1.2009 10:13

72.12€/kpl alv.0% ilmoittivat verottomaksi hinnaksi SKF:lle, liekkö kultaisia laakereita?

Kyllä ne vaan pitää hintaa aika paljonkin. Jonkun INA tai FAG -merkkisen vois saada ehkä halvemmalla. Mitään halpislaakereita ei välttämättä kannata sinne laittaa, onhan siinä aina oma hommansa saada se laakeri irti, varsinkin jos ei ole itsellä kunnollista prässiä.
Marmoritiskin hinnat ovat omaa luokkaansa, laakeriliikkeistä saanee edullisemmin, hintaeroa ehkä tulee muutamia kymmeniä euroja.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa