1.8 moottori, tyhjäkäyntiä käy mainiosti, mutta kun painat kaasua ja annat kierrosten palautua, niin kierrokset käy nollissa, eli meinaa sammua ja tyhjäkäynti palautuu normaaliksi. turhauttavaa hommaa kylän kierrossa.
Missä mahtaa olla vika?
G2 meinaa sammua
Valvoja: ffp jäsenet
toinen vika on sellainen, että matka-ajossa, kun on ajanut noin 200km tasavauhtia, auto hyytyy, eikä käy kaikilla pytyillä. Ei kuitenkaan sammu, vaan käy tyhjäkäyntiä todella raskaasti, kun koneen sammuttaa ja antaa jäähtyä, niin vika poistuu. Vika ei ilmene, kuin matka-ajossa.
Missäs vika? Jakajassa?
Missäs vika? Jakajassa?
Juu, kaasarin jäätymiseen viittais toi matka-ajossa hyytyminen, koneesta loppuu veto, kun kaasari alkaa oleen täynnä jäätä. Kun sitten pysäyttää niin moottorin lämpö sulattaa kaasuttimen ja pelaa taas. Kostealla nollakelillä noin käy helposti, jos imuilman esilämmitys ei toimi (ja voi niin käydä vaikka toimiskin.) Nimim. Tampereelta Helsinkiin kiihdytyspumpulla.
Joo ne on nuo perkeleen Pierpurkki-vekottimet jotka tahtoo pelata miten tykkää. Onneksi nuita on kertyny ni voi pahimmissa hermoromahduksissa nakella pitkin mettiä :)
Oon tässä varmaan kuukauden tapellu tuommosen kans, alkuun kun auton sain (1.6 ez) niin ylämäet joutu aina vetää kakkosella kun jääti niin perkeleesti :D Hommasin sit toisen kaasarin (gu:sta) johon vaihoin uudet alipaineletkut ja tarkastin kaikki letkut ja putket. Ilmanputsarissa toimii jopa se läppäkin joka ohjaa lämmintä ilmaa.
Nyt pelaa ajossa mainiosti mutta tuo ylempänä mainittu tyhjäkäynti-ongelma vaivaa, välillä. Ei oikein tiiä enää mitä tehä kun joka päivä toimii erilailla :D
Tässä vietiin tuommonen toinen 1.6 ez padalla varustettu golpero uudelle onnelliselle omistajalle, niin mitä tuossa 300km matkan aikana pysäheltiin niin joka kerralla kävi erilailla tyhjistä, välillä ei ollenkaan, välillä huusi kovalla ja kerran oli jopa sopiva. Kulkupuolessa ei valittamista.
Anteeksi nyt tällainen avautuminen, vaikka onkin jokaisen tai ainakin jokatoisen kaasarivolkkarin omistavan arkea :D
Oon tässä varmaan kuukauden tapellu tuommosen kans, alkuun kun auton sain (1.6 ez) niin ylämäet joutu aina vetää kakkosella kun jääti niin perkeleesti :D Hommasin sit toisen kaasarin (gu:sta) johon vaihoin uudet alipaineletkut ja tarkastin kaikki letkut ja putket. Ilmanputsarissa toimii jopa se läppäkin joka ohjaa lämmintä ilmaa.
Nyt pelaa ajossa mainiosti mutta tuo ylempänä mainittu tyhjäkäynti-ongelma vaivaa, välillä. Ei oikein tiiä enää mitä tehä kun joka päivä toimii erilailla :D
Tässä vietiin tuommonen toinen 1.6 ez padalla varustettu golpero uudelle onnelliselle omistajalle, niin mitä tuossa 300km matkan aikana pysäheltiin niin joka kerralla kävi erilailla tyhjistä, välillä ei ollenkaan, välillä huusi kovalla ja kerran oli jopa sopiva. Kulkupuolessa ei valittamista.
Anteeksi nyt tällainen avautuminen, vaikka onkin jokaisen tai ainakin jokatoisen kaasarivolkkarin omistavan arkea :D
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa