Pulttijaon muutos
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Pulttijaon muutos
Onko kukaan pelle peloton tehnyt sillai muutosta että on saanut 5x100 jarrulevyn sopimaan 4x100 napaan? Mitäs luulevat asiantuntijat, onko riskipeliä, koska muutama reikä tulee aika lähelle toisiaan. Onko kuinkakin suuri riski että levy menee säpäleiks kovassa rasituksessa?
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Poraat 5x100 jaon 14-milliseksi ja jäljelle jääneet 4x100-jaon reiät jätät 12-milliseksi. Ei ainakaan kolmen vuoden aikana ole tullut säpäleitä.
Ravistavat mokomat hieman tietyssä nopeudessa (tehty pylväsporakoneella levy sapluunana).
Jos ei porailu innosta, FK:n valikoimista löytyy 4x100>5x100 adapteri-palikoita. Ohuin taisi olla 15mm.
Ravistavat mokomat hieman tietyssä nopeudessa (tehty pylväsporakoneella levy sapluunana).
Jos ei porailu innosta, FK:n valikoimista löytyy 4x100>5x100 adapteri-palikoita. Ohuin taisi olla 15mm.
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Eihän sen levyn pitäisi siitä navan ja vanteen välistä mihinkään karata.
Pari reikää menee tosiaan kohtuu lähelle mutta "väljät" ne pultinreiät on alunperinkin jarrulevyssä ettei niiden ole tarkoituskaan ottaa jarrutusvoimia vastaan. Itsellä passatissa molemmat jaot 12mm kierteillä eikä ole ongelmia ollut.
Pari reikää menee tosiaan kohtuu lähelle mutta "väljät" ne pultinreiät on alunperinkin jarrulevyssä ettei niiden ole tarkoituskaan ottaa jarrutusvoimia vastaan. Itsellä passatissa molemmat jaot 12mm kierteillä eikä ole ongelmia ollut.
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
on noita jaon muutoksia tehty sekä napoihin että levyihin.. vanhoja on hitsattu umpeen jos menee reijät päällekkäin, kokeile ottaa yhteyttä nurmijärvellä toimivaan tmi takmill:
http://www.takmill.com/
siellä teetin corvetteen levyjen uritukset ja lohkopintojen koneistukset yms.. niinkuin kuvistakin näkyy =)
http://www.takmill.com/
siellä teetin corvetteen levyjen uritukset ja lohkopintojen koneistukset yms.. niinkuin kuvistakin näkyy =)
Njoo, kyse olis vaan siitä ku DNX:n tai Stoptechin tuuninkilevyjä ei saa 280x22 4x100 mallisina. Lähin on 280x22 5x100 (eikös VR6-vehkeessä ollu 5x100?) Vanteet olis tarkotus pitää 4x100 jaolla.
5x100-jakoiset levyt ovat eri "offsetillä" kuin 4x100-levyt joten niitä ei voi käyttää Geen levyjen tilalla.
Esim. tuolta löytyy 280x22/4x100 tuuninki-levyjä.
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 23 vierailijaa