Iv golffin penkityksestä
Valvoja: ffp jäsenet
Iv golffin penkityksestä
Eli rengas- ja konetehon suhde kiinnostaisi kyseisessä autossa. minkähän verran koneessa on tehoa, kun renkailta irtosi 270hv? Mikä on yleisesti suhdeluku etuvetoisissa autoissa?
Tosta voimansiirron häviöstä en osaa sanoa. Kannattais kysyä mittauksen tehneeltä yritykseltä/henkilöltä, muistaakseni ainakin Boschin penkistä näkyy koneteho, viisaammat korjatkoon jos muistan väärin.
Kiinnostais nähdä se dynokäppyrä jos sellanen löytyy. En epäile etteikö toi 270 olis totta, ihan mielenkiinnosta vaan. Ja millä muutoksilla tohon on päästy? Edelleenkään en epäile vaan uteliaisuuttani kysyn.
Kiinnostais nähdä se dynokäppyrä jos sellanen löytyy. En epäile etteikö toi 270 olis totta, ihan mielenkiinnosta vaan. Ja millä muutoksilla tohon on päästy? Edelleenkään en epäile vaan uteliaisuuttani kysyn.
Siihen ei ole millään päästy, mutta ahtimen valmistaja lupasi renkailta jopa 300hv tehon. Yhdessä tultiin siihen päätökseen, että 260-270 on turvallista ottaa jotta ahdin kestäisikin jonkin aikaa. Autossa kiinni 2,5" putkisto alusta loppuun, filtteri ja 2,5" imuputki, isohko cooleri keulalla, dumppi yms pientä sälää ja tietenkin ahdin, jossa on kkk k03 pakopuoli (avarrettu maksimimittoihin ja toisenpuolen merkkiä en muista mutta siiven halkaisija on 55mm.
Mun korvaan tuo 15% kuulostaisi vähän isolta hävikiltä etuvetoselle. Omassa takavetosessa pyöräteho 292hv, ja jenkeissä ymmärtääkseni yleisesti käytetty voimansiirron hävikki kys. kombinaatiolle on ~17% (aut. + 10 bolt)
Mun käyttämäni dyno mittasi tehohävikiksi kylläkin 21%, mutta kuvittelisin etuvedon silti selviävän vähän vähemmällä? Tosin enpä mä sen suuremmin etuvetojen hävikkeihin ole perehtyny, kunhan jorisen. :)
Mun käyttämäni dyno mittasi tehohävikiksi kylläkin 21%, mutta kuvittelisin etuvedon silti selviävän vähän vähemmällä? Tosin enpä mä sen suuremmin etuvetojen hävikkeihin ole perehtyny, kunhan jorisen. :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”