Olisko kellään tietoa olisko mistään saatavilla jotain tosi kevyttä jarrusettiä vm.2003 Audi A6:n? Ei löydy vaikka kuinka kaivaa.. Muutenkin tuota tonnikeijua olis kiva saada kevennettyä, mistä olis helpointa lähteä? Ja sitten vielä typerä kysymys: Jos konepelti on hiilikuitua, niin voiko sen silti maalauttaa "tavallisen" näköiseksi vai näkyykö hiilikuitu aina sieltä alta? Auto on metalli musta, ebonyschwarz.
Editoitu varovaisemmaksi..
Kevyitä jarruja A6 Audiin?
Valvoja: ffp jäsenet
akuksi vaikka tuollainen.
vararengas hiiteen.
ilmastoinnin romut hiiteen.
vaikka OZsl vanteet (15" tietty että mahdollisimman kevyttä)
olisko kannattanut ostaa joku japsi, jos pitää kevyttä olla.
vararengas hiiteen.
ilmastoinnin romut hiiteen.
vaikka OZsl vanteet (15" tietty että mahdollisimman kevyttä)
olisko kannattanut ostaa joku japsi, jos pitää kevyttä olla.
SarlinRaceTeam www.srt.fi tuolta löytyy kevyitä ja isoja Alcon jarruja.
Ja tosiaan kun autosta poistaa "kaiken epäolennaisen" kuten...
-keskuslukitus
-ikkanamekanismit
-verhoilut
-takapenkit
-hiilikuitu etupenkit tilalle
-jne...
Ja tosiaan kun autosta poistaa "kaiken epäolennaisen" kuten...
-keskuslukitus
-ikkanamekanismit
-verhoilut
-takapenkit
-hiilikuitu etupenkit tilalle
-jne...
-
- -
- Viestit: 671
- Liittynyt: 5.8.2003 20:57
Minun kommenttini oli tietenkin vitsi, ei naljailua (Vaikka toki noi ehdotukseni pitävät paikkaansa, kun niitä viimisiä grammoja kevennetään, esim. rata-autoissa).
Kiihtyvyyden ja pysähtymisen kannalta jarrujen, vanteiden ja muun jousittamattoman massan kevyentäminen on toki järkevintä ja tehokkainta, joten niinkuin oletkin suunnitellut, niihin keskittyminen on tärkeintä.
Kiihtyvyyden ja pysähtymisen kannalta jarrujen, vanteiden ja muun jousittamattoman massan kevyentäminen on toki järkevintä ja tehokkainta, joten niinkuin oletkin suunnitellut, niihin keskittyminen on tärkeintä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 17 vierailijaa