TT:ssähän kaiken ollessa kunnossa oven lasi laskee hiukan avattaessa ovea ja sulkeutuu taas puolestaan laitettaessa ovi kiinni.
Minun autossani apukuskinpuoleinen ovenlasi on ruvennut reistailemaan eikä aukea enää ovea avattaessa.
Olen lukenut jostain, että mikrokytkimissä tms.. olisi joskus ollut syy tällaisissa tapauksissa.
Kaikki neuvot asiaan liittyen otetaan vastaan.
Audi TT:n sähkölasit reistailee
Valvoja: ffp jäsenet
Mulla sama vika kuskin ovessa. Välillä aukee, välillä ei... riippuu vähän miten oven avaa, eli mihin suuntaan kahvaa/ovea avatessa kiskaisee. Joku kytkin vikahan se ainakin mulla on, sitä lukkopesässä olevaa osaa kun hieman hipaisee oven ollessa auki, lasi kyllä aukeaa sen sentin puolitoista, mitä pitäisikin (jos ei siis kahvasta avatessa ole vielä auennut).
En ole jaksanut tuosta niin stressata, kun ei se tunnu mihinkään vaikuttavan. Ovi menee kyllä tiiviisti kiinni, vaikka lasi ei olisi ovea avatessa alas laskenutkaan. Lähinnä show-efekti tuo taitaa olla, moni on kyllä hämmästellyt, että "mitä ***vettiä tuo sun lasi oikein tekee!!?"
En ole jaksanut tuosta niin stressata, kun ei se tunnu mihinkään vaikuttavan. Ovi menee kyllä tiiviisti kiinni, vaikka lasi ei olisi ovea avatessa alas laskenutkaan. Lähinnä show-efekti tuo taitaa olla, moni on kyllä hämmästellyt, että "mitä ***vettiä tuo sun lasi oikein tekee!!?"
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”