-93, 170tkm ajettu 1.8 golffi kävi leimalla ja tuomiota tuli...
CO 0,55 (sallittu 0,5) kierroksilla 0,03(sallittu 0,3)
HC 106 (sallittu 100) kierroksilla 11 (sallittu 100)
lambda kierroksilla 1,07(sallittu 0,97- 1,03)
O2 5,0 /sallittu(5,0) kierroksilla 1,41(sallittu 5,0)
Eli tyhjäkäynnillä kaikki arvot pielessä,
kierroksilla muuten kunnossa mutta lambda arvo korkea.
Millähän keinoin päästäisiin laillisiin arvoihin?
Merkkiliikeen huolto ei ole ratkaisu koska lasku ylittänee auton arvon...
päästöarvot korkeat, vinkkejä kaivataan
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Happitunnistin on alkuperäinen.
Eikös korkea HC-arvo voi viitata myös venttiilivikaan?
Ainakin Polossa oli joskus korkea HC niin venttilistä puuttui palanen.
Auto ollut uudesta asti naisen käytössä,
uutena huollettu säännöllisesti mutta nyt
muutama vuosi vain ajettu...
Pitääpä katsoa jos tuon ostaisi tallin täytteeksi.
nykyinen omistaja kun on päättänyt luopua autosta.
Eli varmaankin ensin kunnon perushuolto, öljyt, suodattimet,
tarkastaa letkut, pakoputki ja sitten käyttää
lähipajalla pakokaasutestissä.
jos nuo ei auta ihmetellään lisää..
Lisäksi oli vähän väljää nivelissä ja kolinaa takapäässä.
Eikös korkea HC-arvo voi viitata myös venttiilivikaan?
Ainakin Polossa oli joskus korkea HC niin venttilistä puuttui palanen.
Auto ollut uudesta asti naisen käytössä,
uutena huollettu säännöllisesti mutta nyt
muutama vuosi vain ajettu...
Pitääpä katsoa jos tuon ostaisi tallin täytteeksi.
nykyinen omistaja kun on päättänyt luopua autosta.
Eli varmaankin ensin kunnon perushuolto, öljyt, suodattimet,
tarkastaa letkut, pakoputki ja sitten käyttää
lähipajalla pakokaasutestissä.
jos nuo ei auta ihmetellään lisää..
Lisäksi oli vähän väljää nivelissä ja kolinaa takapäässä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 22 vierailijaa