Onko yleisesti audin quattro mallien (siis niiden mallien joissa moottori pitkittäin eli esim. A4,A6 ja A8) vaihteisto vahvempaa tekoa kuin etuvetomallien? Mitä modifiointeja nelivetomallin vaihteisto vaatisi että sitä voisi käyttää etuvetoisessa autossa?
Mielessä on vain pyörinyt keskimoottorisen urheilu/kilpa-auton rakentamisen mahdollisuudet. Audien vaihteistoissa kun tasauspyörästö ja vetoakselien laipat on vaihteiston edessä olisi mahdollista rakentaa keskimoottorinen auto jossa on esim. A8.n 4.2 V8 moottori pitkittäin.
audin etu- ja nelivetomallien vaihteistojen erot
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 21 vierailijaa