Boran taka akseli vinossa, missä vika?
Valvoja: ffp jäsenet
Boran taka akseli vinossa, missä vika?
eli mulla on 99 vm bora pihassa ja siinä näyttäis olevan taka akseli vinossa ainakin ku mittaa renkaasta helman taka osaan ni toinen puoli on 65mm ja toinen on 75mm... mistä voi johtua ku ei mikään kolkota eikä puolla mihkään... eikä ole kolaroitu vehje...?
..
omistin joskus -99 mallisen tdi toledon, siis edellista ns. uudempaa korimallia..
ja siinä oli taka-akselin puslissa ns. teko vika.. hajosivat alle 100000 km:n.. ja tekivät oireena että kun jarrutti voimakkaasti niin auto perä ohjautui sivulle..
en tiedä missä suunnassa tarkoitit taka-akselin vinoutta, mutta näin ainakin mulla joskus aikoinaan toledossa oli.. ja kenties olisi mittaamallakin voitu todeta..
voihan olla että borassa on paremmat puslat kuin toledossa mutta vuosimalli ainakin täsmää.. ja muistaakseni en osannut hakea vikaa puslista ennenkuin joku sanoi että golffeissa ja borissa on -99 malleissa ollut vastaavaa pusla vikaa..
en tiedä auttoiko kommenttini mitään =)
ja siinä oli taka-akselin puslissa ns. teko vika.. hajosivat alle 100000 km:n.. ja tekivät oireena että kun jarrutti voimakkaasti niin auto perä ohjautui sivulle..
en tiedä missä suunnassa tarkoitit taka-akselin vinoutta, mutta näin ainakin mulla joskus aikoinaan toledossa oli.. ja kenties olisi mittaamallakin voitu todeta..
voihan olla että borassa on paremmat puslat kuin toledossa mutta vuosimalli ainakin täsmää.. ja muistaakseni en osannut hakea vikaa puslista ennenkuin joku sanoi että golffeissa ja borissa on -99 malleissa ollut vastaavaa pusla vikaa..
en tiedä auttoiko kommenttini mitään =)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”