mk2 syncro golffin vertailumallit

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

GteR
-
Viestit: 31
Liittynyt: 11.11.2006 19:52

mk2 syncro golffin vertailumallit

ViestiKirjoittaja GteR » 4.12.2006 8:14

Mitkäs versiot katsotaan kuuluvan samaan mallisarjaan kakkoskoppaisen Syncro golffin kanssa? Ilmeisesti G60 on mallisarjan tehokkain? Mutta tuo Limited Edition ei, valmistusmäärän vähyyden takia? Olenko oikeassa?

Mikäli G60 on tehokkain malli, onko kellään kys.auton mitään virallista vertailutodistusta? Kun ei tunnu herra Hayneskaan ottaneensa autoa korjausoppaisiinsa (ainakaan normi syncroa ei tunnu löytyvän korjausoppaista).

Kysytään nyt ensin täältä ettei kellään vw maaantuonissa mene hermot jatkuvien kysyjien takia :)

Heikki J.
admin
Viestit: 8315
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 4.12.2006 9:05

Kyllä se tehokkain vertailumalli on se 160 hv G60.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 4.12.2006 9:55

Dopilta haet sen taka-akselin ja etujarrut napoineen, niin konttorin setä on tyytyväinen. Noita taka-akseleita on aika harvassa, et sellanen kannattaa ostaa, jos sellasta joku tarjoaa kohtuu hintaan.

Timberman
-
Viestit: 156
Liittynyt: 2.1.2004 17:24

ViestiKirjoittaja Timberman » 4.12.2006 13:10

Onko tossa G60 Syncron taka-akselissa muuta eroa tavallisen Syncron taka-akseliin kuin levyjarrut ??

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 4.12.2006 13:25

Paksumpi vakaaja.

caravan-coupe
-
Viestit: 21
Liittynyt: 30.8.2006 23:18

ViestiKirjoittaja caravan-coupe » 4.12.2006 15:56

GteR:
Jokos muuten löysit ei-vähäpäästöisen syncro-kakkiksen jota haeskelit myyntipalstalla?
Laita privaa jos olet vielä vailla.
*myynti-ilmo*

GteR
-
Viestit: 31
Liittynyt: 11.11.2006 19:52

ViestiKirjoittaja GteR » 4.12.2006 16:56

Löyty joo. Hyvä kun muistutin voisin editoida sitä ilmoitusta että ostettu on. Löyty alle 7/87 et ei tarvi laittaa ees kattia. Turhaa painoa :)

Mahtaisko aken veijareille kelvata normi taka-akseli tee-se-itse levy virityksella ja paksummalla vakaajalla. Vaikkakin siinä ei mitään järkeä ole, ennemmin luottaisin tehtaan rumpuihin saatikka kylänmiehen levyjarruihin.

No pitää nyt vielä tutkia tilannetta että mitä ne oikeasti vaativat. Tänään oli tuomio että laatikko pitää vastata sitä g60:n laatikkoa (sikäli mikäli nyt tuo on se ns. tehokkain saman mallisarjan malli) etu- ja takaperä sekä jarrut olka-akselineen plus tukivarsineen.

Ja vaikkein niissä mitään eroa olisikaan niin kaikki pitää pystyä todistamaan. Masentavaa :( Sinäänsä perus juttuja, mutta elin siinä uskossa ettei mallisarjaan lasketa omaa ajoneuvoa uudempia vehkeitä ... virhe.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 4.12.2006 17:52

Vaihda konttoria. Turhat kyselyt pois ja tyhmänä konttorille. Toi jarru asia on se mihin ne kiinnittää huomiota. Levyistä löytyy tarvittavat sentit ja tehoista on dokumentti, niin asia on kunnossa. Mä väitän, että harvassa(jos ees on) on ne inssit, jotka tohon laatikko asiaan takertuu. Sää saat vaihtaa koko voimansiirron joka nippeliä myöten ja todennäkösesti turhaan, jos liikaa kuuntelet niiden hölinöitä. Mää kyselin aikoinaan turbotukseen liittyviä juttuja paikalliselta konttorilta ja ne kaks päivää soitteli AKE:lle ja kyseli niiltä ohjeita. Sain niin epämääräisen vastauksen, et vaihdoin suosiolla konttorille, jossa asioista oltiin/ei oltu perillä.
Edit: Ja missä esim. tukivarsissa lukee mistä autosta ne on? Samoja ne on joka vehkeessä. Esim g60 apurunko on eri valmistenumerolla, koska siiheen on pultattu joku viidenkilon lyijymöykky... Samaa prässättyä peltiä se muuten on.

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 5.12.2006 2:23

Jos saat hankituksi vw:ltä vastaavuustaulukon niin skannaa ja pistä mulle. Tolle kun vois olla tarvetta joskus.

Timberman
-
Viestit: 156
Liittynyt: 2.1.2004 17:24

ViestiKirjoittaja Timberman » 5.12.2006 9:29

Jos saat hankituksi vw:ltä vastaavuustaulukon niin skannaa ja pistä mulle. Tolle kun vois olla tarvetta joskus.


x2. Mulle kans.

FordRS
-
Viestit: 39
Liittynyt: 24.7.2007 11:34

ViestiKirjoittaja FordRS » 5.8.2009 21:44

Ja tänne..

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 5.8.2009 23:26

Kolme vuotta vanha ketju piti kaivaa esiin sen takia että saa sanoa "Ja tänne"? Hohhoijakkaa. Yksityisviesti asianomaisille olis hoitanu tehtävän paljon paremmin...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa