Lisäyksenä vielä jos kone lämmin tai haalea mutta ei kylmänä, silloin se on ok kaikinpuolin. Kerro lyhyesti mitä tehty kun vika poistui?
*Lämpökytkimet: 37°-kytkin PUNAINEN ohjaa imuilman lämmityssiiliä releen kautta, vaihdettu. 35°-kytkin HARMAA ohjaa kaasutttimen ryyppykotelossa olevaa piimetallikierukkaa, vaihdettu. MUSTA lämpömittarille, ei vaihdettu näyttää oikein.
Nämä sijaitsevat blokin ulostulovesiletkussa kaikki vierekkäin.
Lisäksi 70°-kytkin kaasuttimen kyljessä vaihdettu, ohjaa jäähdyttäjän tuuletinta. Jäähdyttäjä vaihdettu ja sen myötä vaihtui toinen flektin lämpökytkin.
Vieläkö on jokin lämpökytkin/anturi jota en huomannut?
*Kaasu pohjassa tai sillä välillä tavalla tai toisella ei muuta käynnistymistä nopeammaksi. Sahattava 5-15sek jotta käyntiin.
Ryyppyläppä täysin auki lämpimänä ja puolillaan haaleana.
Kaasutin vaihdettu uuteen 2E2:seen saksasta tilattuna. Alkuperäisellä vika ilmeni samanlaisena. Vika tullut 2vuoden aikana totaalisemmaksi ja nykyään esiintyy aina lämpimällä koneella kun sen on antanut seistä 5min-> ja uudestaan käynnistää. (Ilmiö häviää noin 4-5 tunnin jälkeen kun auto seissyt käyttämättä.)
Golf II 1.6 2E2 Kerro selvitetyt viat jos sahattava käyntiin
Valvoja: ffp jäsenet
Golf II 1.6 2E2 Kerro selvitetyt viat jos sahattava käyntiin
Viimeksi muokannut Golf1989, 21.11.2006 23:32. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa