Moro!
Osaatteko antaa vinkkiä, saako 1.8T :een simonsin cat-back putkistoon, vaimentimia jostain erikseen. Hakusessa ois se et.vaimennin eli 042-3
. Ostin putkiston ilman sitä ja äänet häiritsevän pörisevät.
Kiitos.
A4: sen putkisto
Valvoja: ffp jäsenet
Saa erikseen. Esimerkiksi Martelius sanoi minulle juuri tuon vaimentimen hinnaksi 129,00€. Tosin jälleenmyyjät (esim. Prostreet) voivat kuulemma myydä halvemmalla kuin itse maahantuoja.
Edit: Vaimennin, josta kysyin oli 042-30 eli 042-HO:n keskivaimennin.
Edit: Vaimennin, josta kysyin oli 042-30 eli 042-HO:n keskivaimennin.
Viimeksi muokannut Rusty, 24.10.2006 15:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Myös Vianor myy Simonssia, tai on ainakin myynyt kun omani sieltä hain muinoin.
Minulla tuo vastaava pönttö on mallia 042-30, eikä auto mölise nimeksikään...tosin hieman mietityttää mihin perustuu tuon vaimentimen toiminta kun siitä ei virtaa läpi mitään, resonanssiinko :D Kuvien mukaan vähän vaikuttaa siltä että joudut vaihtamaan myös 042-2* pätkänkin...
Minulla tuo vastaava pönttö on mallia 042-30, eikä auto mölise nimeksikään...tosin hieman mietityttää mihin perustuu tuon vaimentimen toiminta kun siitä ei virtaa läpi mitään, resonanssiinko :D Kuvien mukaan vähän vaikuttaa siltä että joudut vaihtamaan myös 042-2* pätkänkin...
-
- -
Jep, kysäsin sitä pönttöä marteliukselta laitilasta ja hintaa ois kuulema 178 eskoa.
Aika hinnakas mun mielestä.
Ilman tuota on kyllä äänet kuin teini corollassa, joten kovin kauas ei viitti lähteä.
Ois tarkotus viikonloppuna mennä tampereelle ( jos hermo kestää tuota pörinää), onko tietoa myykö kukaan ko.vermeitä siellä.
Aika hinnakas mun mielestä.
Ilman tuota on kyllä äänet kuin teini corollassa, joten kovin kauas ei viitti lähteä.
Ois tarkotus viikonloppuna mennä tampereelle ( jos hermo kestää tuota pörinää), onko tietoa myykö kukaan ko.vermeitä siellä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”