Onko tuommosessa 1.8 -92 66kw ventossa miten oppiva tuo mono-motronic?
Kun kansirempan(vent. kumien vaihto ym. tiivisteet) jälkeen pikkasen haluaa nykiä varsinkin alakierroksilla kiihdyttäessä. Samoin tyhjäkäynti ehkä hieman laski.
Tuossa todennäköisesti imusarjan tiiviste oli vuotanut(ja löysällä) samoin kuin imuventtiilien kumeista oli puhaltanut aika reilusti.
Muuten kyllä käy tasaisesti mutta kiihdyttäessä tuntuu käyvän laihalla.
Pitäisikö siis ruiskun oppia uudet arvot vai voiko mukautuvuudet nollata esim. vag-comilla? Jos niin miten?
1.8(abs) venton ruiskun oppivuus?
Valvoja: ffp jäsenet
Njoo, tuskinpa tuo siitä on kiinni, joku vika lienee.
Mistä voisi johtua tuo että kun esim. risteyksestä lähtee kakkosella ja painaa alle 3000kiekan kaasua niin tuntuu ettei saa bensaa ja rykii.
Paikallaan pelaa ok, vastaa kaasuun ja käy tyhjää ihan ok.
Niin ja tämä tuli tuossa kansirempassa, tosin se aiemmin teki välillä samaa muttei näin selvästi.
Imujalka ja tehostimen letku on ehjä.
Mistä voisi johtua tuo että kun esim. risteyksestä lähtee kakkosella ja painaa alle 3000kiekan kaasua niin tuntuu ettei saa bensaa ja rykii.
Paikallaan pelaa ok, vastaa kaasuun ja käy tyhjää ihan ok.
Niin ja tämä tuli tuossa kansirempassa, tosin se aiemmin teki välillä samaa muttei näin selvästi.
Imujalka ja tehostimen letku on ehjä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa