Missä mahtaa olla vika, kun vilkun rele naksuttelee itsekseen. Naksuttelu on epäsäännöllistä ja taajuus suurempi kuin normaalissa vilkutuksessa. Vilkkut eivät kuitenkaan vilku, vaan pelkkä rele naksuu(silloin kun itsekseen naksutteelee). Vilkut toimivat normaalisti. Vika on sinänsä harmiton, mutta tuo turha naksuttelu häiritsee. Vika ei ole vilkun releessä(hätävilkun nappi), sillä vaihdoin sen uuteen ja sama vika on edelleen. Vika ei ole varmaan myöskään viiksessä, sillä silloinhan vilkut vilkkuisivat, kun tätä itsekseen naksuttelua tapahtuu.
Tämä siis -01 1,9 TDI Passatissa.
vilkun rele naksuttelee itsekseen
Valvoja: ffp jäsenet
hätävilkkunappi/rele maksoi Laakkosella n.35€. Vaihdoin parivuotta sitten alkuperaisen rikkinäisen ja vika korjautui. Minulla on yksi ylimääräinen toimiva, kun vaihdoin turhaan. hp. 20€ tampereella.
Taitaa ilman kosteus vaikuttaa tuohon viiksivikaan, sillä nyt pakkasilla vika ei ole ilmentynyt.
Jos hommaan vakkarillisen viiksen, niin meneekö ihan "plug and play" eli löytyykö tarvittavat liittimet valmiina? Vai täytyykö kolvailla ja soveltaa? Auto on siis VW Passat -01 TDI. Tästä on varmaan juttua toisissa threadeissäkin...
Taitaa ilman kosteus vaikuttaa tuohon viiksivikaan, sillä nyt pakkasilla vika ei ole ilmentynyt.
Jos hommaan vakkarillisen viiksen, niin meneekö ihan "plug and play" eli löytyykö tarvittavat liittimet valmiina? Vai täytyykö kolvailla ja soveltaa? Auto on siis VW Passat -01 TDI. Tästä on varmaan juttua toisissa threadeissäkin...
Onkohan -01 Passatissa ja -00 Ibizassa samanlaiset hätävilkkukatkaisijat...?
Olis meinaan tarvetta tollaselle katkaisijalle ja asustelisin sopivasti myös Tampereella.
edit. itse itselleni vastaten; kattelin tossa kuukkelin kuvahaulla ja näytti siltä että Passatissa katkaisin olisi siinä keskikonsolin oikeassa reunassa, kun taas Ibizassa se on ylempänä ja täysin erimuotoinen.
Olis meinaan tarvetta tollaselle katkaisijalle ja asustelisin sopivasti myös Tampereella.
edit. itse itselleni vastaten; kattelin tossa kuukkelin kuvahaulla ja näytti siltä että Passatissa katkaisin olisi siinä keskikonsolin oikeassa reunassa, kun taas Ibizassa se on ylempänä ja täysin erimuotoinen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”