vr6 käy kuin viisipyttynen audi
Valvoja: ffp jäsenet
vr6 käy kuin viisipyttynen audi
Mikähän vois olla vikana? Tehtiin jakopään remppa mun vr6:seen ja sen jälkeen auto on käynyt kuin viispyttyne audi. Tulpat, johdot virranjakajan kansi ja pyörijä on vaihettu. Miten tosta pystyy ylipäätään säätää sytytystä ei ainakaan virranjakajasta? Vai oisko jotain antureita voinut mennä sököksi kun kävi konetta koottaessa moka kun tuli akun maapiuha vahingossa startin päähän ja koneesta nous pien käry...?
Johdot tarpeeksi syvällä.. tulpissa ja virranjakassa? Ootko koittanut ettei mikään johdoista ole mennyt poikki?
Tiedätkö mikä pytty ei toimi? Helpoin tapa kokeilla, ottat yhden tulpanjohdon kerralla pois ja kuuntelet muuttuuko käynti.. jos et ole vielä koittanut??
Kun löydät sen "sammuneen" niin siihen toinen tulppa kiinni tai irrotta sen pytyn tulpan ja kokeilet tuleeko kipinää? Jos tulee niin sitte on vikaa bensa puolella eli vikaa luultavasti suuttimessa... roska tai muuten viottunut.
Toimiiko auto koko ajan viidellä? Vai vaan kylmänä?
Tiedätkö mikä pytty ei toimi? Helpoin tapa kokeilla, ottat yhden tulpanjohdon kerralla pois ja kuuntelet muuttuuko käynti.. jos et ole vielä koittanut??
Kun löydät sen "sammuneen" niin siihen toinen tulppa kiinni tai irrotta sen pytyn tulpan ja kokeilet tuleeko kipinää? Jos tulee niin sitte on vikaa bensa puolella eli vikaa luultavasti suuttimessa... roska tai muuten viottunut.
Toimiiko auto koko ajan viidellä? Vai vaan kylmänä?
Kyl ne johdot pitäis olla tarpeeks syvällä muta pitäähän nekin viel tarkistaa huomenna ja jos ois vaikka joku johto poikki mut ne on kyl uudet. Auto käy koko ajan niin kuin viidellä ainakin äänten perusteella mutta ei se tehoja tunnu vievän, ja en tiedä mikä pytty on pimee jos on. Kyl johtoja oon nykiny pois ja kuunnellu mut en viimeks saanu kunnolla selvää kaikki anto kipunaa kai sekin on vielä tsekattava huomenna.
mulla on muutaman kerran tehny 3 vuoden aikana et käy viidellä...erehdyin kerran polkasemaan kylmää konetta. nostajat nakutti ku ei ollu öljyy niissä...ja sit yht äkkiä alko käymään vajaalla..syytä en tarkalleen tiedä miks näin kävi..ja toisen kerran ku auto oli seisonu varmaa 2 vikkoo ja kun löin tulille ni johan kävi viiellä...varmaa menny sillon kosteutta johonkin..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”