Onko KR-koneeseen saatavana valmista imusarjaa, joka kääntyisi koneen eteen, eikä kulkisi koneen päältä taaksepäin? Vai meneekö teettämiseksi?
Tällä hetkellä kun imusarja tulee koneen päältä taaksepäin, niin kaasuläppä ja ahtimen paineputki ovat lähes kiinni toisissaan. Jos kaasuläpän saisi siirrettyä koneen eteen, niin saisi ahtimelle enemmin tilaa ja ahtoputkistostakin tulisi hieman lyhyempi.
Te kellä on ahdettu 16V kone, niin oletteko vaihtaneet imusarjan toisenlaiseksi?
Ahdetun KR-koneen imusarja
Valvoja: ffp jäsenet
Audin 20v vitosissa on sama kiinnitys kanteen ja yksi ylimääräinen oksa.
S2/S4 imusarja ja vika putki pois ja hitsaten uusi laippa kaasuläpälle. S4, aan imusarja on erilaine ja voi olla hankala mahduttaa golfiin.
Vaihtoehto Bertta, Scirocon imusarja, eli kaasuläppä vaihtuu kuskin puolelle. On muuten ihan bolt on.
Pasi_T vois laittaa kuvan?
S2/S4 imusarja ja vika putki pois ja hitsaten uusi laippa kaasuläpälle. S4, aan imusarja on erilaine ja voi olla hankala mahduttaa golfiin.
Vaihtoehto Bertta, Scirocon imusarja, eli kaasuläppä vaihtuu kuskin puolelle. On muuten ihan bolt on.
Pasi_T vois laittaa kuvan?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa