Ahdettuun moottoriin "painekotelon" valmistus?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

jopo
-
Viestit: 153
Liittynyt: 6.8.2003 21:50

Ahdettuun moottoriin "painekotelon" valmistus?

ViestiKirjoittaja jopo » 19.9.2006 21:38

Mitä asioita tulisi ottaa huomioon remmiahdetun moottorin imusarjan valmistuksessa? Tarkoitus olisi valmistaa alumiinista painekotelo, johon alkuperäisestä vapari imusarjasta liitetään kannen kylkeen tuleva laippa ja 10cm imuputkisto, jossa on suuttimien paikat. Kuinka paljon kotelon muoto vaikuttaa täytöksiin?

jopo
-
Viestit: 153
Liittynyt: 6.8.2003 21:50

ViestiKirjoittaja jopo » 21.9.2006 16:41

Näyttäs tietoo olevan liikkeellä!

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 21.9.2006 17:32

Kuva
Kuva

googlettamalla asiasta myös löytyy enemmän.
Tämmöisiin kysymyksiin ei ole mitään helppoa vastausta, joten kannattaa opiskella.

Sergey
-
Viestit: 672
Liittynyt: 1.7.2006 0:40

ViestiKirjoittaja Sergey » 22.9.2006 23:40

Jep kyl se on noi kirjat luettava jos oikein tarkasti haluaa performancee. On yksilökohtaista touhua... Mitä hakee autostaan ym ym. Mul on vaan bolt-on remmiahdin niin en osaa auttaa ruiskuasiassa... Mersu forumilla tää tyyppi on tehny tosi siistiä jälkeä aiheeseen liittyen.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa