Eli kulkineena tollanen 86 vuosimallin Golf cabriolet ja koneena alkuperäinen 1,8 kaasari. Piti säätää sytytystä säädettävällä ajoituslampulla, mutta on hiukan epäselvää että onko ajoitusmerkit vauhtipyörässä jo ennakolla vai pitääkö vielä ennakko kattoo ite. Siinä vauhtipyörässä ei ollu kuin yksi iso lovi...olettaisin että ennakko olisi tässä jo valmiina...että kun sen kohdan sohottaa lampulla kohdilleen niin hyvä....Voisiko joku tarkentaa onko näin, ja jos ei niin mikä on oikea ennakko. Entä pitääkö virranjakajan kyljessä olevasta alipaineanturista otta letku irti ennen tarkistusta... Tämä kaikki vain siksi että ei tarvitisi enää saada epilesiakohtauksia vilkkuvalosta.
En saanut kyllä sytkän säätämisellä (räpellyksellä) vaikutusta auton epätasaiseen röpöttävään käyntiin ja nakutukseen. Myös kaikki johdot ja tulpat on vaihdettu. Missä vika?
Sytytyksen säätö stroboskoopilla...mikä ennakko
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
ja tuossa v.mallissa ei vielä pitäs olla hydraulisia venttiilin nostimia, jos ehkä tarkoitat nakutuksella myös kuluneiden välysten aiheuttamaa mekaanista "kilikolin" ääntä niin nuo mekaaniset nostajat on "säätö" kunnossa... mut se pierpurk kannattaa suosiolla korvata jollain muulla putouskaasuttimella (ei tarvi imusarjaa vaihtaa) esim weber... maksaa sen 300-350€ugenii...
Jaahas...kyllä siinä kuitenkin nuo hydrauliset nostimet mielestäni on...jopa venakopan päällä on tarra jossa on teksti hydr, ja ruksi venttiilin välystensäätö kuvan päällä...tällä hetkelä venakoppa on auki ja siltä tosiaan näyttää...luulin kyllä että ois ollu mekaaniset...nakutus on ollut jo pitempiaikaista, ja ajattelisin että nostajien vaihdolla poistuis se ongelma...mutta tuo röpöttävä käynti olis kaasutinongelma siis...tuntuu vaan ettei kone kävis kun kolmella, koska se tärisee niin pirusti...ettei olis kansi menny nakutuksesta
mul on kans tos EZ konees pierburk ja voi helevetti ku sen aamulla päräyttää käymään... se kuulostaa niinku kampikammio olis palotila :) käy kolmella kahella neljällä tärisee ja rytkyttää, mut sit ku lämpenee ja seokset menevät ees jotenkin kohillen niin kyl sit ihan tasasesti käy... ja hyvä ettei bensa-asemalle tarvi hinata jotta voi samalla tankata ku käynnistää niin hyvin tuntuu eväs maittavan, siis aamu käynäreissä...
ja jos siinä on hydrauliset nostimet niin helpommalla sit selviät, ei tarvi ku vaihtaa vaan kaikki uuteen (ei säätöä)
ja mittaa puristuspaineet pytyistä, niin näet ainakin onko ohivuotoja... en usko et kansi olis menny, kyl se pierpurk on menny jos joku on...
ja jos siinä on hydrauliset nostimet niin helpommalla sit selviät, ei tarvi ku vaihtaa vaan kaikki uuteen (ei säätöä)
ja mittaa puristuspaineet pytyistä, niin näet ainakin onko ohivuotoja... en usko et kansi olis menny, kyl se pierpurk on menny jos joku on...
Jees no kuulostaa kyl tutulta tuo tilanne...ei meinaa kylmänä käynnistyä millään..ja sit ku käynnistyy niin hakkaa ja vatkaaniin perkeleesti et ite just pysyy penkillä...oireet ilmenevät myös täsmällee samalla tavalla kun tossa linkissä. Eli motarilla alko ekaks rytkyttää ja nykii 120 vauhdis...sit vauhti vaan hiipuu ja hiipuu...ja hetken päästä tuntuu taas toimivan...kunnes ei toimi enää
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... t=pierburg
Mitäs kaasaria siihen suosittelisitte ja mistä kandee lähtee hakeen..
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... t=pierburg
Mitäs kaasaria siihen suosittelisitte ja mistä kandee lähtee hakeen..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa