Noniin. Auto on mallia caddy ja se on vaan niin pirusti liian korkea. Vanhoja topikkeja on luettu ja puntaroitu, ja jopa ulkomaalaisia sivuja vilkuiltu. Sen verran on opittu, että takapään saisi maihin akselin siirtämisellä jousipakan päälle, mutta madaltaahan saa vaan pari tuumaa ja tommonen akselin heivaus madaltaa sitä aika paljolti enemmän.
Parilta henkilöltä olen kuullut että leimaa ei saa sellasella kärryllä missä se akseli on ronkittu sinne jousien päälle. Eräs kentlemanni kirjoitti taas, että oli hankkinut jotku spesiaali jouset ja ne tulee akselin päälle normaalisti mutta madaltaa silti aika paljon.
Kiva olisi tontittaa, mutta tahtoisin tehä sen laillisesti, ilman mitään lisä jännityksiä tien päällä.
Ja mites ton etupään sais samalla kertaa maihin. Madallusjousiahan saa mutta niitä tuntuu olevan 4 kappaleen limpessä ja kahdelle olisi käyttöä. Jostain oon tainnu lukea, että madallus jouset syö sitten vakio iskarit loppuun, mutta onko tässä väitteessä mitään perää?
Caddy maihin?
Valvoja: ffp jäsenet
Caddyn taka-akseli on 70 mm paksu, joten suurinpiirtein sen se laskee, jos pakan siirtää alapuolelle. Jos sen siististi tekee, ongelmia tuskin tulee. Itse en ko. projektia toteuttanut, koska se olisi vaikuttanut ratkaisevasti kuljetuskykyyn.
Itse ostin 40 mm laskusarjan, maksoi Saksan kaupassa 80€. Takajouset jäi hyllyyn, mutta eipä haittaa.
Kädissäni oli purettavat patruunat joihin vaihdoin jäykemmät öljyt. Ainakin vuoden, mitä oli alla, ainoa ongelma oli pakkasella "hieman" kova etupää.
Itse ostin 40 mm laskusarjan, maksoi Saksan kaupassa 80€. Takajouset jäi hyllyyn, mutta eipä haittaa.
Kädissäni oli purettavat patruunat joihin vaihdoin jäykemmät öljyt. Ainakin vuoden, mitä oli alla, ainoa ongelma oli pakkasella "hieman" kova etupää.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”