Eli saksanmaalla on aikas monta edition one mallia mynnissä. Tehoja on huikeat 107hv vm-90 ja jossain vm-91 on 107/116hv ja vm-89 missä 129hv. MIkä näissä vermeissä on ero, muukin kuin teho ja vuosiluku??
Onko kr tai pl tekniikoita mikään vai mitä tuo edition one tarkoittaa.
Kyllä sen verran kiinnostaa, koska olen jonkinlaisen vw:n ajattellut sieltä ostaa.
Golf mk2:sen edition one malli
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Iso kiitos tästä. Mitenkäs noi PF ja PL koneet? Onko hyviä ja onko paljon tyyppivikoja?
Itselläni on joskus ollut KR-tekniikalla oleva mk2:nen ja minusta se oli todella hyvä.
Eli kaikissa edition one:issa on tuollaiset jakkarat alkuperäisenä? oli se sitten mikä tahansa, kunhan se on edition.
Kiinnostaisi tuoda saksanmaalta tuollainen "vähän ajettu" edition one.
Pienillä alupalloilla ja tontissa:)
Minulla oli jokin aika sitten vw mk2 1.8(kr) ja -60mm alusta ja 8x14 borbetin alut alla.
Kyllä se vaan on niin että siinä on sitä jotain, meinaan kakkakopassa:)
Itselläni on joskus ollut KR-tekniikalla oleva mk2:nen ja minusta se oli todella hyvä.
Eli kaikissa edition one:issa on tuollaiset jakkarat alkuperäisenä? oli se sitten mikä tahansa, kunhan se on edition.
Minulla oli jokin aika sitten vw mk2 1.8(kr) ja -60mm alusta ja 8x14 borbetin alut alla.
-
- -
Iso kiitos tästä. Mitenkäs noi PF ja PL koneet? Onko hyviä ja onko paljon tyyppivikoja?
Nohh.. tyyppivioista nyt tiedä, mut noita perusjuttuja niihin pitää laitella, kuten esim.
-Suuttimien o-renkaat
-Bensatankista se "nostopumppu"
-Takajarrusatulat!
-Lisäilmaluisti (ehkä!)
-Erinäisiä antureita (ehkä!)
-Tulpanjohtosarja (ehkä!)
Vaikea sanoa tarkalleen mitä noista menee, vanhoja autoja kun ovat! Mut tossa nyt on noita yleisimpiä heikkoja lenkkejä!
Sen verran tosta kakkiksen tuonnista, et ei kyllä kannata antaa toimeksantoa millekkään tuontifirmalle! Tulee äkkiä hintoihin!! Kannattaa melkeen ite käydä hakemassa ja ottaa reissu samalla vähän lomailun kannalta! ;) Verot moiseen ei oo kamalat! Mulle tuli MK2 GTi 16v-88 veroiks 473€! Ja pikku vinkkinä, ei kannata mainita tosta Edition One-varustelusta mitään tullissa! ;)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”