Eli mulla on sellainen ongelma golffin ajotietokoneessa, ettei se näytä kulutusta kuin silloin tällöin. Eikä kulutus silloinkaan pidä paikkaansa.
Sitten toinen ongelma on, etten tiedä miten ajotietokoneen kellon saa oikeaan aikaan. Ku en omista käyttöohjekirjaa.
Ei kellään olis jääny ylimääräistä VW GOLF 1.8GTI 16V mk2:sen ohjekirjaa.
Käyntiongelma on sitten sellainen, kun ajaa auton lämpimäksi se alkaa taajamanopeuksissa nykimään ja sammuu kesken ajon.
Sen saa pari kertaa vielä käyntiin, mutta sitten se ei lähe käyntiin millään.
Bensaa se saa, tulpat + johdot on uudet, virranjakajan kansi vaihdettu.
Auton pitää seisoa yli tunnin ennen kuin se lähtee käyntiin
Voiko nykiminen johtua huonosta tai vähäisestä virran saannista?
VW GTI MK2 ajotietokone- ja käyntiongelma
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Kulutusmittari toimii imusarjan alipaineella, joten voisiko kenties olla vuoto jossakin, joka sekottaa mittarin? Tsekkaa alipaineletkut etteivät vuoda. imupuolen vuoto voi aiheuttaa tuon kuumana temppuilemisen. Kylmänä kun saa rikkaamman seoksen, niin lisäilmavuoto ei aiheuta probleemaa, mutta kun kuumana seokset on "normaalit", niin sitten seos menee laihalle vuodon takia.
g2
Posted: 6.8.2006 15:46
mikä siinä ajotietokoneen päällä oleva keskimmäinen ledi yläriviltä on? mulla ei näy siinä mitään kuvaa kun vaihdettu valkoset mittaritaustat aikoinaan ja se valo ruvennu vilkkumaan vähänväliä. eli se on siinä akun ja öljyledin välissä.
Se on lämpöjen merkkiledi. Eihän sulla vain ole nesteet vähissä tai syyläri tukossa? Mitä ajatietokone näyttää lämmöiksi?
mikä siinä ajotietokoneen päällä oleva keskimmäinen ledi yläriviltä on? mulla ei näy siinä mitään kuvaa kun vaihdettu valkoset mittaritaustat aikoinaan ja se valo ruvennu vilkkumaan vähänväliä. eli se on siinä akun ja öljyledin välissä.
Se on lämpöjen merkkiledi. Eihän sulla vain ole nesteet vähissä tai syyläri tukossa? Mitä ajatietokone näyttää lämmöiksi?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”