Corrado g60 päästöt

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

tuze
-
Viestit: 440
Liittynyt: 7.8.2003 18:59

Corrado g60 päästöt

ViestiKirjoittaja tuze » 25.7.2006 21:36

Ongelman nimi olisi tälläinen:
Co pitoisuus liian suuri
Hc pitousuus liian suuri
lambda.arvo liian suuri
02 pitoisuus liian suuri

02, Hc, Co pitoisuudet myös korotetulla ja joutokäynnillä liian suuret.
Myöskin kiihdyttäessä nykii jonkin verran ja kun kaasun painaa pohjaan niin kestää vähän aikaa ennen kuin lähtee menemään..
Eli mistäs kannattaa hakea vikaa..

tuze
-
Viestit: 440
Liittynyt: 7.8.2003 18:59

ViestiKirjoittaja tuze » 25.7.2006 22:44

Jos mittaa ton digifantin lämpöanturin (sininen) tai co potikan maat niin
kuuluuko sen maapiuhan mennä suoraan koriin eli näin ollen piipata jos yleismittarilla testaa??

Kehno
-
Viestit: 201
Liittynyt: 10.10.2005 18:50

ViestiKirjoittaja Kehno » 26.7.2006 7:26

Kyllä ne piippaa ja pitää ollaa maatettu.

Edit: Kuinka yhteen lauseeseen saa niin monta virhettä... Pitäs vissiin herätä.

tuze
-
Viestit: 440
Liittynyt: 7.8.2003 18:59

ViestiKirjoittaja tuze » 26.7.2006 19:07

Juu eli ne on rungossa mutta mikäköhän tossa voisi olla vikana??
ajaessa tuntuu kiihdyttäessä aaltoilua ja alle 4000 kiekan tuntuu ettei oikein halua mennä vaan miettii isoilla vaihteilla tuntee todella hyvin.

edit: paljon muuten pitää tulla jännitettä siihen siniseen lämpötila-anturiin?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa