Eli siis 1.6 mk2:sta on kyse ja vuosimallihan oli -90 (tekniikka PN 51kw)
Mikähän vois olla syynä? joku anturi vai jääkö automaattiryyppy (onko sitä ees) päälle?
Vika ilmenee siis kun kone lämpiää, mutta kylmänä tyhjäkäynti normaali(?) n. 800rpm. Lämpösenä lähtee sitten seilailee n.1300-2000rpm välillä ja kulutus kasvaa reilusti!
eli vois luulla että ryyppy jää päälle, mutta mitähän sille vois sitten tehä? saako sitä ryyppyä mitenkään pois käytöstä kokonaan tai voiko se olla joku anturivika että vaihtas sen anturin? vai mikä avuksi?!
apuja!! tyhjäkäynti seilailee mk2
Valvoja: ffp jäsenet
Alipaineletkut ja sähköjohtojen kunnon tarkistaisin ensimmäisenä, sekä kaasarin alla olevan kumilaipan.
Vehkeestä pystyy lisäksi lukemaan vikakoodit ja lambda-anturin toiminnan, ohjeita täältä:
http://www.ruddies.business.t-online.de/index2.htm
Vikakoodit tuo hävittää autoa sammutettaessa, joten koeajolenkki ja koodit lukuun sen jälkeen kone käynnissä. Ja kone ajetaan tietysti ensin lämpimäksi.
Vehkeestä pystyy lisäksi lukemaan vikakoodit ja lambda-anturin toiminnan, ohjeita täältä:
http://www.ruddies.business.t-online.de/index2.htm
Vikakoodit tuo hävittää autoa sammutettaessa, joten koeajolenkki ja koodit lukuun sen jälkeen kone käynnissä. Ja kone ajetaan tietysti ensin lämpimäksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa