Tuossa kuukausi takaperin loppuivat passatista etujarrupalat ja auto käytettiin niiden vaihdossa. Oletettavasti tämän rempan jälkeen ilmestyi uusi ärsyttävä ongelma...
Kaupunkinopeuksissa ei huomaa mitään, sen takia tajusinkin asian vasta seuraavalla pidemmällä reissulla. Yli satasen vauhdeissa alkaa ohjauspyörä täristämään kevyesti. Tärinä voimistuu nopeuden kasvaessa ja yli 120 vauhdeissa esiintyy jo tärinän lisäksi rauhallista pientä edestakaisin soutavaa liikettä ohjauspyörässä. Mahdollisesti samaan syssyyn liittyy kaasupolkimen tärinä, joka ensin ilmenee 2000 kierroksen kieppeillä ja sen jälkeen uudestaan yli 120 nopeuksissa.
Muuten homma ei häiritse, mutta 140 vauhdissa alkaa tärinä olemaan jo sen verran inhottavaa että tekee mieli nopeutta laskea - sehän ei oikein kävisi päinsä ;)
Tuossa tyhminä pohdittiin voisiko johtua siitä että vanhojen levyjen kanssa lyötiin nippuun uudet palat. Nämä ehkä vähän laahaisivat ja suurissa nopeuksissa aiheuttaisivat tuollaista tärinää.
Vai mikä muu voisi olla ongelman takana?
Ohjauspyörän ja kaasupolkimen tärinä
Valvoja: ffp jäsenet
mulla kävi aivan samoin verkku passatissa ja syyllinen on vissiin hiukka kierot levyt.tsekkasin heittokellolla niin vähän heittoa löytyy.en oikein ymmärrä mut nyt kun uusilla paloilla on jo vähän ajeltu niin on tärinät ja vapinat vähentyneet mistä sitten johtuneekin.on vieläkin vähän ilkeen tuntuinen yli 180km/h vaudissa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa